Bryllupsreise med 1-åring?

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Vi skal gifte oss i august og vår datter er da 1 år [:)] Vi vil jo på bryllupsreise, men er litt usikker på hvor vi skal reise. Vi har tenkt på Maldivene, men er usikker på om det er noe særlig med en 1-åring. Noen som har erfaring? Vet jo at det er mange som reiser til Thailand med sånne småttiser, men der har vi vært 2-3 ganger allerede, så har lyst til å gjøre noe litt annerledes siden det er bryllupsreise.

Noen som vil dele erfaringer? [:D]

Jeg hadde ikke hatt med meg ett barn på en bryllypsreise. Så la værr å reise vis du ikke kan ha barnet med deg der du vil!!

Desverre ingen gode råd når det gjelder litt spesielle steder:)
Tenker liksom Spania osv,men er jo ikke akkurat noe typisk bryllupsreise mål:)

Gir deg et dytt jeg[:)]

Vi hadde med vår datter til Gran Canaria på bryllupsreise og det var HELT FANTASTISK! Da var hun 1 år. For oss var det en selvfølge at lillemor var med[:)]

Vi giftet oss også da lillemor var 1 år, hun var hjemme hos mine foreldre den uken[:)]

Det er jo selvsagt en mulighet å la mine foreldre passe henne, men jeg ser for meg at vi har lyst å ha henne med [:)] Så da må vi jo bare finne et sted der vi får det litt mer spesielt enn en vanlig ferie, men som det går an å ha med en 1-åring uten at det blir noe stort problem [:)]

Noen andre med erfaring?

Dyttelidytt [:)]

Back
Topp