Bryllupsplanlegging

jeg gjør alt selv[:)]men jeg spør han om råd dersom jeg blir usikker og står fast noen steder

ORIGINAL: ~Mirabell~

jeg gjør alt selv[:)]men jeg spør han om råd dersom jeg blir usikker og står fast noen steder

Samme her... Pleier å spørre han : er det ok sånn og sånn med den og den tingen. Jada sier han... Sånn stort sett ihvertfall hehe! [:)]

Jeg bestemte det meste, riktignok fikk jeg alt klart innen ei uke etter forlovelsen... [8D][:D] *ivrig ja* Men han fikk lov til å bruke visaen sin da [8D][8D]

Ikke at han ville være med å bestemme heller. [;)]

Det meste selv. Han var hjertelig velkommen til å komme med sine innspill, men tror ikke han kunne brydd seg mindre om fargevalg, blomster og musikk[:)]

holl på å planglegge sjøl nu, spør han om innspill å sei ka æ har bestemt t nu å han nikke som regel å e eni i alt

Er såvidt i gang med bryllupsplanlegging selv nå, og samboeren min vil faktisk være med på det meste. Ikke når det gjelder bittebittesmå detaljer(som i mine øyne er KJEMPE viktige), men ellers er han veldig "aktiv" [;)]

Syns det er veldig hyggelig jeg da[:)]

vi planlegger sammen vi... det eneste vi ikke avgjør sammen er kjolen min, og den kjøpte jeg sammens med mamma,, syns det er viktig at det er vår dag.. like mye han som gifter seg som meg.

For det meste jeg som bestemte[:)] Spurte om han likte de forskjellige tingene, og han bare nikka og sa ja... hehe!

ORIGINAL: MissMari

For det meste jeg som bestemte[:)] Spurte om han likte de forskjellige tingene, og han bare nikka og sa ja... hehe!

Hehehe.. De er vel glade de slipper unna tenker jeg[;)]

Jeg planlegger og holder han oppdatert.
Å han blir informert etter hvert, kommer med innspill og hjelper til der han kan[:)]
Han bruker å spøke med at å fri var hans jobb, så kan jeg kose meg med resten[8D]

Vi var stort sett enige om de store/viktige tingene
De små tingen som hverken jeg eller han brydde seg om (som feks blomstene på hotellet) fikk vi andre til å ta seg av.

Back
Topp