Bryllupsplanlegging! <3

Så koselig:happy: skulle gjerne vært i bryllupsmodus, men etter åtte år har jeg enda ikke sett noen ring.. :p

Ja, vi er det. Eller vi vurderer faktisk å avlyse det. Tror kanskje det blir litt for travelt med bryllup 2 måneder etter fødselen. :p

Ja, vi er det. Eller vi vurderer faktisk å avlyse det. Tror kanskje det blir litt for travelt med bryllup 2 måneder etter fødselen. :p
Det kan kanskje bli travelt ja, men går nok fint så lenge du har folk som kan hjelpe å stelle i stand osv :)

Endelig blir drøm alvor! Vi skal gifte oss neste år :)
Andre som er i bryllupsmodus?
Nyforlovet i sommer. Planen er å planlegge i permisjonstiden. Blir nok litt mye å henge fingrene i neste år ; blir nok i 2017. Lurer litt på vinterbrylupp.

Jeg syns det er veldig hyggelig å gå i bryllup, men vil ikke gifte meg selv, det vil si, hvertfall ikke et sånt tradisjonelt bryllup. Det er ikke helt min greie. Ser virkelig ikke for meg megselv i hvit kjole... o_O
Men kanskje om vi reiser bort og gjør det.... Må bli fridd til først da... :p

Så koselig:happy: skulle gjerne vært i bryllupsmodus, men etter åtte år har jeg enda ikke sett noen ring.. :p
Etter syv år venter jeg fremdeles på ring ;)
Nei, her hadde jeg ikke tolmodighet til å vente på han, så her har vi droppa "forlovelsen" å hoppa rett på planleggingen :p :D
Gubben ser heller ikke vits i forlovelse, som han sier "noen er jo forlova i xx antall år" :D jeg deler forsovidt samme syns som han på den, selv om det sikkert er en koselig prosedyre det og :)

Det kan kanskje bli travelt ja, men går nok fint så lenge du har folk som kan hjelpe å stelle i stand osv :)
Tenker det samme som deg Nienna. Ja, travelt blir det nok, men jeg tror man klarer det man vil klare. Man må vel bare ha motivasjonen på plass ;)
Også regner vi med å få litt hjelp :)

Så spennende! Kan tenke meg du er spent?
Er veldig avslappet :-) vi skal ha humanistisk vielse og tapas. Så blir litt utradisjonelt ; -) Her har vi også droppet forlovelsen. Bestemte oss for å gifte oss i vår, og trenger egentlig ikke lengre tid enn det. ♡ Gleder meg!

Er veldig avslappet :-) vi skal ha humanistisk vielse og tapas. Så blir litt utradisjonelt ; -) Her har vi også droppet forlovelsen. Bestemte oss for å gifte oss i vår, og trenger egentlig ikke lengre tid enn det. ♡ Gleder meg!
Hørtes koselig ut! Masse lykke til med den store dagen <3 :)

Back
Topp