Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan kanskje bli travelt ja, men går nok fint så lenge du har folk som kan hjelpe å stelle i stand osvJa, vi er det. Eller vi vurderer faktisk å avlyse det. Tror kanskje det blir litt for travelt med bryllup 2 måneder etter fødselen.
Nyforlovet i sommer. Planen er å planlegge i permisjonstiden. Blir nok litt mye å henge fingrene i neste år ; blir nok i 2017. Lurer litt på vinterbrylupp.Endelig blir drøm alvor! Vi skal gifte oss neste år
Andre som er i bryllupsmodus?
Så koselig skulle gjerne vært i bryllupsmodus, men etter åtte år har jeg enda ikke sett noen ring..
Nei, her hadde jeg ikke tolmodighet til å vente på han, så her har vi droppa "forlovelsen" å hoppa rett på planleggingenEtter syv år venter jeg fremdeles på ring
Så spennende! Kan tenke meg du er spent?Ja, vi gifter oss nå i oktober ☺
Ja, vi er det. Eller vi vurderer faktisk å avlyse det. Tror kanskje det blir litt for travelt med bryllup 2 måneder etter fødselen.
Tenker det samme som deg Nienna. Ja, travelt blir det nok, men jeg tror man klarer det man vil klare. Man må vel bare ha motivasjonen på plassDet kan kanskje bli travelt ja, men går nok fint så lenge du har folk som kan hjelpe å stelle i stand osv
Er veldig avslappet vi skal ha humanistisk vielse og tapas. Så blir litt utradisjonelt ; -) Her har vi også droppet forlovelsen. Bestemte oss for å gifte oss i vår, og trenger egentlig ikke lengre tid enn det. ♡ Gleder meg!Så spennende! Kan tenke meg du er spent?
Hørtes koselig ut! Masse lykke til med den store dagen <3Er veldig avslappet vi skal ha humanistisk vielse og tapas. Så blir litt utradisjonelt ; -) Her har vi også droppet forlovelsen. Bestemte oss for å gifte oss i vår, og trenger egentlig ikke lengre tid enn det. ♡ Gleder meg!