Bryllupsplanlegger

Guttemamma10og13

Gift med forumet
Er det noen som vet hvor man kjøpe bryllupsplanlegger? En sånn perm tenker eg på da, så eg slipper å huske så mye selv :P og alt er samlet på ett sted.
Noen som har erfaringer fra de? Er det noe poeng i de?

jeg` ser ikke poenget i de, men jeg er jo bare meg da, heheh!!

tilbryllupet.no mener jeg på har en sånn bok? Ellers så har de fleste bokhandlere slike bøker nå :)

Enig med Trone----jeg tror ikke du trenger en ;-) Vi brukte det heller ikke!

Jeg gidder ikke å kjøpe det, tenkte å lage min egen

Eg tror eg trenger det :P Ellers må eg få en huskeliste av dere her inne som vet ALT som må gjøres for eg har ikke kontroll Synes det hele tiden er nye ting som dukker opp. Også tenkte å gi en i gave til søsteren min som nettopp har forlovet seg, men gidder ikke kjøpe noe som ikke blir brukt

Jeg syns jo det høres helt genialt ut, hehe : P Jeg ville aldri i verden klart å huske alt som skal til for å ordne i stand et bryllup!

Eg kjøpte ei son bok på bokhandelen. Masse informasjon og litt notat plass og son innskrivings greier her og der. Heilt grei, brukte den ikkje så masse, men las gjennom den fra perm til perm og fikk masse tips!

men søstern har kjøpt en son perm greie no, som er inndelt i kategorier og greier. kjøpt på vanelig bokhandel. ser veldig bra ut :)

på bryllupsweb.no kan du også bestille sånn bryllupsplanlegger. jeg gjorde det men har ikke brukt den så mye foreløpig :) der kan man også kjøpe sånn perm til forloveren :)

Back
Topp