Bryllupsnerver

Monkaponka

Forumet er livet
Så mye som må forbredes før et bryllup[:o] Vi skulle jo gifte oss i Tunisia, men turen ble avlyst pga vulkanutbruddet.
Da ble det plutselig bestemt at vi gifter oss her hjemme. Planlegge et bryllup på tre måneder er heftig.

Fotografen er klar, kaken er klar, lokalet er klart, kjolen er under arbeid, sminkør er klart, frisør er klart, innbydelser er klart,
overnattinger er i orden, brudesvennkurver er klart, tror kanskje jeg har bestemt meg for bordpynt, såpebobler er klart.
Mat og alkohol er klart. Frokost/brunsj er klart.. Morgengave til mannen er klart - sexy bilder (håper de blir det? skal til fotograf)

Enda er det masse som mangler, brudesko, bryllupssdresser for mannen og guttene, bukett, og mye mer som jeg ikke husker i farten.. hva har jeg glemt? servietter, blomster, lys..

Tor kanskje jeg vil ha et levende band.

Dere som har giftet dere før, hva har jeg glemt her?
Søren altså, føler at jeg har glemt tusen ting og derfor får jeg nerver...

Det var kort tid å planlegge på,ja!

Jeg hadde jo ca verdens minste bryllup så jeg er nok ikke til så stor hjelp..
Det eneste jeg tenkte på var servitører?

Når er den store dagen?

Ja, vi har ordnet med barnepass til ungene og snakket nettopp om at vi burde ha noen til å passe på at det hele tiden er nok mat. alkohol og som rydder vekk fat og div.

Takk!! Det må jeg huske på.. må ta et par tlf med en gang.

Å søren ja, forstår nervene og at det ikke blr så mye kos som jeg hadde sett for meg [8D]
Blir dere mange da? Håper du får mye hjelp til dette her nå da, siden tiden ble så kort og planene måtte gjøres om.

Du har ihvertfall ordnet mange ting da!! Kommer ikke på i farta hva du mangler om det er noe.
Masse masse lykke til. Jeg kommer til SF i uke 26, er du hjemme da eller har du fullt opp med planlegging. Når er datoen da?

Endelig, takk for litt tilbakemeldinger, ja, en god ide at noen passer barna! Takk!!

Jeg skal til oslo lørdag 26.06, er det da du mener? Skal til frisøren og forloveren min.
Det er nok den eneste datoen jeg skal noe så om det ikke er den er jeg hjemme.

Jeg drar tirsdag 29 tror jeg det er og blir til torsdagen. Drar alene med begge barna, sikkert ok for Magnus å få leke litt med Kian om du har tid å møte meg.. men skjønner hvis du er fullbooket nå[:D]

Det er faktisk min friuke, så jeg har tid[:D][:D] Det blir koselig å se deg igjen!! Og begge barna, moro!
Håper været er fint, for da kan vi være litt i parken.
Kanskje vi skulle tatt en tur til bugården? Matet endene og svanene, de har fått masse unger.
Ta med litt mat og drikke til store og små.

ORIGINAL: Monkaponka

Det er faktisk min friuke, så jeg har tid[:D][:D] Det blir koselig å se deg igjen!! Og begge barna, moro!
Håper været er fint, for da kan vi være litt i parken.
Kanskje vi skulle tatt en tur til bugården? Matet endene og svanene, de har fått masse unger.
Ta med litt mat og drikke til store og små.

Å ja, jeg har ikke vært andre steder enn i Sandefjord sentrum jeg og der hvor de jeg skal til bor så jeg tar gjerne en tur. Skal snakke med hun jeg skal til om når det passer for dem, tror vi skal være der fra tirsdag til torsdag.
koselig å se begge barna dine også, har jo ikke sett minsten jeg[:)]

Gratulerer, Monkaponka! Dette blir gøy!!! Ser ut som du har tenkt på det meste. Jeg har gifta meg før, men jeg husker ikke hvordan vi gjorde det ... Det virka mer som alt gikk i orden i siste liten uten at jeg egentlig vet hvem som ordna hva ---

ORIGINAL: Ragnhildmor

Gratulerer, Monkaponka! Dette blir gøy!!! Ser ut som du har tenkt på det meste. Jeg har gifta meg før, men jeg husker ikke hvordan vi gjorde det ... Det virka mer som alt gikk i orden i siste liten uten at jeg egentlig vet hvem som ordna hva ---

Huff, hjelp!!

Jeg tror ikke du har de store greiene igjen!! bukett fikses lett ved enten du bestiller på nett eller stikke innom butikken direkte. dresser til gutta, må du finne deg en fridag så alle kan være med på shopping og prøver:D det høres så spennende ut Monkaponka.. gleder meg til å se deg som brud<3
Forresten, jeg var selv brud nå i 01.07 :p gifta meg religiøst før,men nå ble det offisielt :D

ORIGINAL: Habib Galbiii

Jeg tror ikke du har de store greiene igjen!! bukett fikses lett ved enten du bestiller på nett eller stikke innom butikken direkte. dresser til gutta, må du finne deg en fridag så alle kan være med på shopping og prøver:D det høres så spennende ut Monkaponka.. gleder meg til å se deg som brud<3
Forresten, jeg var selv brud nå i 01.07 :p gifta meg religiøst før,men nå ble det offisielt :D

Gratulerer så masse til deg Habib![:)][:)]

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: Habib Galbiii

Gratulerer så masse til deg Habib![:)][:)]

tusen takk vennen [:D]

Juhuuu Habib!! GRATULERER!! Håer du kommer med litt bilder snart!
Må til byen å finne dresser snart. Kjolen blir sydd av en kjent designer, gleder meg såååå!!!

ORIGINAL: Monkaponka

Juhuuu Habib!! GRATULERER!! Håer du kommer med litt bilder snart!
Må til byen å finne dresser snart. Kjolen blir sydd av en kjent designer, gleder meg såååå!!!

waaaai, Nå er jeg virkelig spent!!! håper du får den perfekte kjolen du ønsker deg..
her er noen bilder, men må slettes snart for jeg har jo med folk her å, orker ikke å redigere..
KJolen her falt jeg for da jeg var på ferie i spania.. hadde ikke planer om å kjøpe noe egentlig, men da jeg så den måtte jeg seff bare ha den:p

*borte*

ååå, så fine bilder Habib! Gratulerer så masse igjen!![:)] Pen du er[:D]

så søt du er.. tusen takk[:D]

Gratulerer,Habib Galbii [:D]  Dere er ett pent par [:)]

tusen takk[:D][:D]

Back
Topp