Bryllupsnatten

Trin

Forumet er livet
Hvor skal dere sove?
Vi skal nok på hotell, prøver å finne noe som ikke koster en polsk årslønn, men det er jo ikke lett...
Foreløpig ligger tilbudene mellom 4500 og 9450 kr for en natt. [&:] *fortsette å ringe*

Fytti, det var dyrt [:'(] Her koster en natt med suiten 2800 kr.. Og det er et veldig bra hotell også.. Får frokost, sjampis og frukt på rommet og kan bruke alle fassilitetene på hotellet..

Vi skal visst ikke hjem, men hvor vi skal vet jeg ikke. Noen har visst planlagt en overraskelse [:D]

Blir nok på et hotell, men har ikke undersøkt noe enda.

Sendte mail til et hotell litt utenfor Oslo,
der kostet suitene med bryllupspakke 3500 kr, men så kjenner jeg en i bookingen der,
og hun kunne gi meg 1000 kr i rabatt. Det var jo fint da! [:)]

Mon31: så skjønne barna dine er :)

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: Linda29

Fytti, det var dyrt [:'(] Her koster en natt med suiten 2800 kr.. Og det er et veldig bra hotell også.. Får frokost, sjampis og frukt på rommet og kan bruke alle fassilitetene på hotellet..

Oi, hvor er det?

Vi får suiten "gratis" der vi skal ha festen.
(Syns nå vi betaler nok, jeg....)
Det er bare suiten da.. Har bryllupet en annen plass.. Er i sandnes/stavanger

Vi skal sove hjemme [:)]
Jeg sa i fra til sambo at jeg ville det, er ikke langt fra festlokalet

vi vet ikke ennå hvor vi skal sove...blir bare tull om vi skal sove i noen bryllupsuite siden vi må kjøre 2 timer til nærmeste hotell da er jo natten gått før vi er framme....

aner jeg en fientlighet mot vollan gjestestue her?

Har lånt ei hytte av en kollega. Ligger helt alene i skogen ved et tjern. Kjempefint!!! Og bare 8 km fra der vi har festen[:)]

Back
Topp