Bryllupsmoro!!!

lykke82.

Forelsket i forumet
Hei"

Skal i bryllup til helgen, noen som vet om noen artige ting eller leker man kan gjøre under festen?? :)

ei venninne av meg (bruden) fikk bind for øynene. så stilte flere gutter seg opp på rekke og brettet opp buksa si. bla annet brugdommen. så måtte hu føle seg frem på beina dems og finne ut hvem som var mannen hennes av dem.

Den over er bra.

Jeg har en annen også:

Brud og brudgom skal sitte på en stol med ryggen mot hverandre og bruden skal ha en av hennes sko i handen og en av brudgommens sko, mens brudgommen også skal ha en av brudens sko og en av sine egne sko. Så er det en som spør feks "hvem er flinkest til å lage mat" hvis bruden mener at hun er flinkest skal hun holde opp sin egen sko mens om brudgommen er flinkest skal hun holde opp hans sko.. og da skal samtidig brudgommen også rekke opp en sko etter hvem han synes er flinkest

Dette er en morsom lek som kan gi mye latter, avhengig av spørsmål[8D]

ORIGINAL: Ctina

Den over er bra.

Jeg har en annen også:

Brud og brudgom skal sitte på en stol med ryggen mot hverandre og bruden skal ha en av hennes sko i handen og en av brudgommens sko, mens brudgommen også skal ha en av brudens sko og en av sine egne sko. Så er det en som spør feks "hvem er flinkest til å lage mat" hvis bruden mener at hun er flinkest skal hun holde opp sin egen sko mens om brudgommen er flinkest skal hun holde opp hans sko.. og da skal samtidig brudgommen også rekke opp en sko etter hvem han synes er flinkest

Dette er en morsom lek som kan gi mye latter, avhengig av spørsmål[8D]

hehe.. denne hadde toastmasteren vår med oss.. skikkelig mye latter der ja[8D]

Så bra dere kom med forslag!!! ;) Jeg synes den med leggene var veldig artig! Også den med spørsmålene, men det var det å lage gode spm da ;)

ORIGINAL: lykke82.

Så bra dere kom med forslag!!! ;) Jeg synes den med leggene var veldig artig! Også den med spørsmålene, men det var det å lage gode spm da ;)

Jeg har vært i to bryllup der de har den leken med spørsmål og det trenger ikke å være så vanskelig!

som:

-hvem er flinkest til å vaske huset? det er ofte det som er morsomt[8D]
-hvem er flinkest til å lage mat?
-hvem tar initiativet til en romantisk kveld? +++ helt enkle greier..

Jeg har en annen ting også! Det er at bruden skal føre et egg fra topp til tå på mannen, altså innenfor klærne[;)] Starter øverst ved halsen og skal føre da egget nedover helt ned til foten. Det bruden da passer på er at egget ikke skal knuse for brudeparet tror egget ikke er kokt.. Men det er det jo, noe de får greie på etterpå!! Hehe.. Hadde tatt seg ut om brudgommen sto med en knust egg over alle klærne.. [8D]

hehe...får se hva jeg finner på da. Tror kanskje jeg vil gi en annen gave til brudeparet en elefantstring og håndjern. Noen forslag?

Back
Topp