Bryllupsmodus!

Ulva

Forumet er livet
Hvordan er det med deres tilkommende mann? Engasjerer han seg i bryllupsplanlegginga?

Hehe...sambo tok helt av her om dagen! Plutselig setter han seg ned å blar i pandurokatalogen, surfer på nettet, søker og styrer på ideer på invitasjoner, servietter, bordekorering osv.. Fikk helt hakeslepp jeg for det hadde jeg ikke forventa av han. Hittil har han liksom ikke engasjert seg så fryktelig akkurat. Han fant til og med ut at vi måtte ha slike små gave esker på bordet til gjestene med lovehearts inni! [:D]
Også fikk jeg beskjed fra han at vi måtte begynne å kjøpe inn servietter, lys, duker osv nå fremover...Hehe og jeg trodde jeg var gira... [;)]

Nei, min sambo er vel ikke så engasjert. Han bryr seg ingenting om borddekorering og invitasjoner, men han bryr seg om musikken og maten så det har han ansvaret for.

Som regel så stenger han av når det blir snakk i bryllupet. Våre foreldre (spes mamma) er veldig opptatt av dette, så det blir jo lett at det er det som er tema når vi møtes. Jeg vet han driver å styrer for å få tak i kokk nå, men han prater ikke om det. Han har nok kontroll, så jeg får vel vite før bryllupet hva menyen blir[8D]

Min kjære har sine dager[8D] Men til vanlig er det vel bare jeg som styrer[;)] Han sier bare: Dette er det DU som har drømt om, og jeg vil at du skal få en perfekt dag. Så lenge du sier ja er jeg fornøyd[:)] Hihi, så jeg styrer med det meste, men jeg spør jo han om han er enig[8D]

Sambo er sånn av og på. Han er veldig flink til å ta telefoner og sånn når jeg ber om det, for jeg HATER å prate med mennesker jeg aldri har møtt før i telefonen. Men jeg må be han om det. Han prøver å følge med og spør om jeg trenger hjelp til noe, men det han er opptatt av er maten, bilen vi skal kjøre i etter bryllupet og musikken. Resten tror jeg at han tenker jeg har kontroll på [;)]

Gubben min er heller ikke kjempeengasjert ennå. Nå har vi forsåvidt ikke kommet så langt som til å bestemme dato engang vi da. Jeg vil at vi skal prøve å få det til i august/september i år, og heller ta opp lån om vi må for å klare det økonomisk, mens han helst vil vente til neste år, da mai eller juni. Så er jo ganske stor avstand... Har kommet til et kompromiss om at vi skal bli enige om hvordan vi vil ha det, sjekke opp ifht et par aktuelle lokaler, regne på priser og slikt, og så se om vi klarer å få det til i år. Han synes selvsagt at jeg maser "hele tiden" om bryllup og slikt, mens jeg føler at han bare nekter å snakke om det for at han skal få viljen sin om å utsette det til neste år... (satt litt på spissen da:)

Men vi kom et stykke på vei igår da, ble enige om et lokale som han skal sjekke litt opp rundt, også gikk han til min store overraskelse glatt med på å dra på bryllupsmesse imorgen (!). Så håper vi klarer å bli enige om at det må bli i år[;)]

Back
Topp