Bryllupskaken!

Cathygirl

Forumet er livet
Da er den så og si i boks!
En venninne av meg som e konditor ska lage den for oss og den kommer på under 1000 kr![:D]

D blir to hjerter som ligger ved siden av hverandre med en bro over.
brudeparet står på ene hjerte ved broen. På begge hjertene skal d ligge dråpeformet blomsterbukett i samme farger(kanskje blomster) som d blir i brudebuketten min[:D]
D ene hjertet ska være sjokoladekake og d andre ska være vanlig sukkerbrød med vanilje krem og bringebær. begge hjertene ska ha hvit marsipan oppå[:)]
Blir jo helt perfekt!![:D]
Og dette ska hun ikke ha 1000kr for en gang[:D][;)][:)] Grådig greit med supersnille venner som e kanonflink med kaker[;)][:D]

Jeg har og en konditor i slekten, får og kaken til rundt en 1000 lapp..... Sliter med å bestemme meg hvordan den skal være jeg da[8|] Men trooooor det blir tre hjerter[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg har og en konditor i slekten, får og kaken til rundt en 1000 lapp..... Sliter med å bestemme meg hvordan den skal være jeg da[8|] Men trooooor det blir tre hjerter[:)]

eg hadde egentlig ikke tenkt å ha to hjerter med bro over, men når eg satt og snakket med henne i går om hva vi kunne gjøre så ble eg mer og mer glad i de hjertene[;)][:D] Den ska jo spises opp en gang også og da synes eg d e greit at den ikke e gigantisk!
Kaken vi ska ha e beregnet på ca 60 personer. vi blir rundt 80stk.
d blir jo andre kaker også[;)]

ORIGINAL: ~Maria~

Wow det var billig!

Jeg skal også ha 2 hjerter med bro imellom!! [:D]

D e så fiiint!!![:D]

Ei venninne av meg skal bake bryllupskaka vår. Hun er kokk og har masse kakepyntekurs bak seg. Blir en 3 etg kake og hun skal ikke ha noen betalt for kaka! [:D]

Jeg er konditor så jeg har vært inne på tanken å lage den selv.. MEN får kanskje nok å gjøre dagen før dagen[8D]  Så da må jeg vel finne en annen løsning...

Jeg og er konditor[:D]
Skal lage den selv, vil ikke risikere å ikke bli fornøyd med kaken på den store dagen, den har alt for mye å si for meg[;)]

Og så er bryllupskaker noe jeg elsker å lage[:D]
Og har hatt et par bestillinger på for bekjente, og bekjente av bekjente[:)] (Og i jobben selvfølgelig).
Kjenner jeg personene godt og vet det er knapt med penger, så tar jeg veldig lite i provisjon, alt for å hjelpe venner[:)]

Back
Topp