Bryllupskake - stavanger området

• Trådstarter Trådstarter Juniminsten
  • Opprettet Opprettet
J

Juniminsten

Guest
Ja, jeg skal gifte meg i år og er i planleggingsprosessen før ungen kommer hit. Lurte på om noen vet om bakeri/konditori som lager fine bryllupskaker og ikke tar overbetalt for kaken.

Et tips er å høre på kakefesten.com. Der har de et underforum "kan du bake for meg?".

Det er private som baker for salg. Da får du en kake som ikke alle andre har. Husker ikke om noen av brukerne der inne bor i Stavanger, men det vil jeg tro.

Jeg syns ikke de tar overbetalt, men kan jo hende du er av en annen oppfatning. Er iallfall verdt å høre.

vi giftet oss i fjor, og bestilte kake hos jærbakeren på klepp. var kjempefornøyde [:)] men husker ikke prisen dessverre..

Lykke til med videre planlegging, og bryllupet [:)]

Tror den danske bakeren på Lura. (bakerhjørnet) har en grei pris! [:)] ifølge ei venninne iallefall!
De er veldig flinke! [:D] dåpskaken vår var helt Nydelig!!

Jeg pleier å bruke bakeriet på madla amfi. Der har de noen permer du kan se i også for inspirasjon. De har veldig gode kaker der. De er også ganske kjent for kransekaka si;)

Eneste er at hvis du ender opp med å bruke dem så pass på at de som henter kaka skikkelig sjekker at alt er som det skal...Vi fikk delvis feil kake. Og brudeparet på toppen som vi hadde levert til dem glemte de å legge med!!!!!!!!
Grein i mitt eget bryllup da jeg så kaka ja- ikke kjekt!![:(]
Men de gjorde opp for seg, og vi har bestilt kake der etterpå for de er så gode:)
Prisen husker jeg ikke desverre[&:][:)] Men tror ikke de er de dyreste.

Vaaland Dampbakeri, fikk en flott og kreativ kake som smakte nyyyydelig.. Var i to etasjer i marsipan med kremfyll og bringebær og kostet 1500 kr. Fikk i tillegg leie stativ som kostet litt men det var kun et depositum som vi fikk tilbake når vi leverte stativet. Kjempefornøyd med både service, resultatet og smaken på kaka!!

Back
Topp