Bryllupsinvitasjoner....?

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Noen som har noen gode tips til hva jeg skal kjøpe, åssen jeg skal lage dem o.l? 
Jeg skal ha lilla tema på bryllupet så lilla bånd rundt invitasjonene hadde vært stilig. Men finnes det noen steder man kan kjøpe 3 delte ark, om noen skjønner hva jeg mener? :P sånn at du åpner lukene på midten da du skal lese kortet. Jeg er DÅRLIG på å forklare :P

Vi laget selv, det var et kort med to like klaffer på hver side. Det ble som en garderobedør på en måte :-P (er ikke scrapper, har null peil på sjargong!)

Kjøpte scrappekartong, skar til og brettet selv.

Hadde et bånd rundt hele som møttes fremme men hadde også en liten firkantet "lapp" med et emblem på fremst, halve festet på ene klaffen sånn at den lå over der klaffene fremme møttes. Vanskelig å forklare men det ble veldig pent :-)

Trone skrev:
Tror jeg skjønner hva du mener :)
HER er bilde av våre i alle fall. Skjønner jeg hva du mener? Hehe!!
Det er jo bare å brette de selv det, null stress! :)

Ja, du skjønte hva jeg mente, Trone!! De var dødslekre de du hadde laget!!!! 

Tweak skrev:
Vi laget selv, det var et kort med to like klaffer på hver side. Det ble som en garderobedør på en måte :-P (er ikke scrapper, har null peil på sjargong!)

Hadde et bånd rundt hele som møttes fremme men hadde også en liten firkantet "lapp" med et emblem på fremst, halve festet på ene klaffen sånn at den lå over der klaffene fremme møttes. Vanskelig å forklare men det ble veldig pent :-)

Ja, det var sånn jeg hadde tenkt  Svært så flinke dere er til å lage selv da!! Da er det vel bare å sette seg ned å scrappe da ;) det har jeg igrunnen aldri hatt tålmodighet til.. 

mamiii skrev:

Tweak skrev:

Ja, det var sånn jeg hadde tenkt  Svært så flinke dere er til å lage selv da!! Da er det vel bare å sette seg ned å scrappe da ;) det har jeg igrunnen aldri hatt tålmodighet til.. 

Du, det er ikke jeg heller! Disse var det første jeg noen sinne hadde laget av sånt!Men det ble kjempegøy og veldig koselig. Jeg og mannen og mamma og forloveren min samarbeidet med løpebåndmetoden. En klippet, en stemplet, en brettet og så videre. Teksten inni skrev vi på data, brukte akvarellpapir fra clas ohlson i printeren, klippet til og limte inn.

Brukte slik dobbeltsidig tape fra panduro til å feste papir og sløyfe med, helt genialt!

Båndet og det emblemet jeg nevnte tok jeg også og scannet slik at vi fikk brukt det på kirkeprogram og sanghefte også men da som bilde om du forstår. :-)

Back
Topp