Bryllupsinvitasjoner

Mitchi

Elsker forumet
Når lenge før bør en sende ut invitasjoner til bryllup?

Jeg var i bryllup i mai, og da fikk vi invitasjon før jul...[8|]

Hehe, vittig å få de 6 mån i forveien [:D] Jeg skulle vilja ha invitasjon to mån i forveien, så jeg rekker fikse barnevakt, skaffe kjole, bli tynn [;)]

Okei.
Så hvis jeg sender ut invitasjoner en stund før jul (gifter meg i juni), så er ikke det altfor tidlig?

Jag var på bröllop 22 maj o jag tror jag fick inbjudan i mars-april nån gång, minns inte helt, men eftersom jag var brudtärna så visste jag om det långt innan jag fick inbjudan i posten [;)]

3-4 mnd før ville jeg sendt ut... hvis det er mange som må ordne seg fri så er det greit å vite det tidlig

jeg fikk invitasjon forrige uke til et bryllup 23.oktober...

vi giftet oss i september og sendte ut invitasjonene i mai. hadde svarfrist en drøy mnd før selve dagen.

skal man gifte seg i ferietid eller i en langhelg tenker jeg det er ekstra viktig å være tidlig ute så folk holder av dagen...

ORIGINAL: KiNiZ

3-4 mnd før ville jeg sendt ut... hvis det er mange som må ordne seg fri så er det greit å vite det tidlig

vi sende de ut 5-6 måneder før. det var nøyaktig passe tid også, hehe. flere som måtte skaffe barnevakt etc som brukte alle månedene på det[8D] vi hadde svarfrist 2 måneder før bryllupet

Når det er sommerbryllup ville jeg vært ute i god tid, 5-6 mnd. I tilfelle folk må planlegge ferie og barnevakt og sånn i forhold til det. Mange som er ute i god tid med å bestille sydenturer i hvert fall [;)]

Vi fikk invitasjon på fredag til et bryllup nå på lørdag, vel og merke er vi bare inviter til kaffen og vi har hørt rykter om invitasjonen i over en måned, men litt sent ute var de jo [8D]

Gjør ikke noe om du sender før jul, men kan jo være det blir nødvendig med purring på svar når du er ute i så god tid, (regner med svarfristen ligger noe tettere opp mot bryllupet [;)]), men er jo bare greit å vite sånt i god tid sånn at man kan planlegge rundt det.

ORIGINAL: Bellsi

Når det er sommerbryllup ville jeg vært ute i god tid, 5-6 mnd. I tilfelle folk må planlegge ferie og barnevakt og sånn i forhold til det. Mange som er ute i god tid med å bestille sydenturer i hvert fall [;)]

Signerer denne. Er bedre å være ute i god tid. Husker ikke helt når jeg sendte ut, men var ei god stund før[:)]

Vi giftet oss 2.august 08, og sendte invitasjonene ut ca 4 mnd før. Siden det var i ferietiden var det greit å få de ut såpass tidlig.

Vi giftet oss i juni, sendte ut invitasjoner i februar. Men hadde snakket med dem vi skulle invitere så de visste om det før det.

Minmum 3 måneder før er vel kutyma...

Minst 3 mnd før men om du trenger tidlig tilbakemelding så jo før jo bedre.. da får folk lagt det inn i planene..

hva med å sende liker over jul? er jo lett at ting bare forsvinner i julepostkaoset.

ORIGINAL: ohBaby!

hva med å sende liker over jul? er jo lett at ting bare forsvinner i julepostkaoset.

Ja, blir vel til at jeg gjør det. Får bare håpe at ikke alle bestiller ferie :P

Back
Topp