Bryllupsinvitasjoner, hjelp

Puffen

Elsker forumet
Skal lage til bryllupsinvitasjonene nå, og jeg trenger hjelp til hva som skal stå der.

Det er foreldrene mine som skal betale og da altså invitere (men det er jeg som skal skrive de, for det fant de ut var lettere, hihi).

Hva skrev dere? (Til de som er gifte)

dytter litt..skal gifte meg jeg og så lurer[:)]

Jeg gjorde det enkelt og kjøpte ferdige kort som vi bare fyllte inn navn, sted, dato og lignende.

Kjære xxx og xxx
Den 5. august skal vi gi hverandre vårt JA, og vi ønsker at dere kan komme og dele denne begivenheten med oss.

Vielsen finner sted i xxx kirke
kl 14.00, og etterfølges av festmiddag
i xxxx

Vi gleder oss til å feire denne
store dagen sammen med dere.
SU innen xxx.
Hilsen xxx og xxx
tlf:xxxxxxxx
mail:xxxxx@hotmail.com

ORIGINAL: Oline

Vi skrev ca:

Kjære Xxxxx og Xxxxxx
Vi gifter oss ___dag xx. mnd
og håper dere har mulighet
til å feire dagen sammen med oss.
Middagen serveres på
____ ____hotell kl 18:00.
Hilsen *Brud* & *Brudgom*

Vennligst svar innen xx. mnd
epost: _______@mail.com
*Brud*: xx xx xx xx
*Brudgom*: xx xxx xxx

Vi fikk også sponset det meste av bryllupet av foreldrene, men alle ønsket at vi selv skulle invitere, og ha kontroll på hvem som takket ja, osv.

Her er det bare et foreldrepar som betaler, for de andre mener de ikke vil gi oss penger fordi bryllupet vårt koster mer enn det deres gjorde.

Derfor vil jeg at det skal gå frem at det er mine foreldre som betaler. Faktisk så har samboeren min gjort det til et poeng han også.

ORIGINAL: Puffen

ORIGINAL: Oline

Vi skrev ca:

Kjære Xxxxx og Xxxxxx
Vi gifter oss ___dag xx. mnd
og håper dere har mulighet
til å feire dagen sammen med oss.
Middagen serveres på
____ ____hotell kl 18:00.
Hilsen *Brud* & *Brudgom*

Vennligst svar innen xx. mnd
epost: _______@mail.com
*Brud*: xx xx xx xx
*Brudgom*: xx xxx xxx

Vi fikk også sponset det meste av bryllupet av foreldrene, men alle ønsket at vi selv skulle invitere, og ha kontroll på hvem som takket ja, osv.

Her er det bare et foreldrepar som betaler, for de andre mener de ikke vil gi oss penger fordi bryllupet vårt koster mer enn det deres gjorde.

Derfor vil jeg at det skal gå frem at det er mine foreldre som betaler. Faktisk så har samboeren min gjort det til et poeng han også.

Da skriv du

Kjære xxxxxxx og xxxxxx

(navne på foreldran din) har den glede å invitere dere til
xxxxxxx og xxxxxxx bryllup

Åsså kan du skriv info om korr å når lik forslaga ovenfor. [:)]

Back
Topp