Bryllupsgave

Jeg synes det er greit og holde seg til ønskelister, jeg. Jo mindre du har hatt en ting i tankene i leng tid som du synes passer bra til henne. Nei, nå motsier jeg meg selv... En bryllupsgave skal jo tross alt være til begge, ikke bare venninna di. Det kan du isåfall kjøpe til jul eller bursdag eller som en ekstragave ved siden av. Da kan det kanskje fort bli veldig dyrt. Er det du som er forlover også?
Hvor mye tenker du å bruke?
 
Kanskje gavekort på en opplevelse? Matlagingskurs eller dansekurs kanskje - noe gøy de kan gjøre sammen, evt konsertbilletter?
 
Søstra mi og mannen fikk et håndmalt fat til deres bryllup, med et dikt som ble brukt under vielsen :) et fint minne
 
Tja. Hva liker hun da? Og har dem ønskelister?
Jeg tenker på mat/vin kurs . Opplevelsegaver:)
 
De har ønskeliste, mest kjøkkenutstyr. Har ikke så lyst til å kjøpe stekepanne...:joyful: Vil heller gi dem noe annerledes, noe varig. Så opplevelsesgave er utelukket.
Derfor jeg tenkte at noen kanskje hadde noen tips utenom det vanlige! :)
 
Vanskelig å gi tips når man ikke vet noenting om brudeparet, men gir du en opplevelse blir jo det ett minne for livet da :p
 
Ett tre de kan plante i hagen!
Album med bilder som betyr mye for dere. .
 
Var i bryllup i fjor sommer hvor den ene forloveren til bruden ga de en konvolutt til vær måned med en liten penge og en ting de skulle gjøre sammen.. Feks: gå på kafé å drikke kaffe og spise kake, kinodate, spise treretters på yndlings restaurant, kjøpe inn takeaway og se en film hjemme i sofan osv... Nå skal det sies at brudeparet var/er fryktelig lite romantiske og trenger en ekstra dytt ut eller til å sette av tid til bare de to..
Men syntes det var en artig gave..
 
Gavekort på galleri, evt kjøpe kunst du er sikker på dei likar:)
Mat og vinkurs, reisegavekort og andre opplevelsar hadde eg blitt mest glad for:)
Me fekk gavekort på kajakktur med brevandring og overnatting, gledar meg til å bruke det:)
 
Ville gitt de en "kjærestekurv". Kjøp en prosecco / rødvin, sjokoladepraliner, massasjeolje, evnt bare fyll med ting du vet de liker, elsker de taco og actionfilmer så kan du legge oppi ting som passer til det - skriv på at de må fortsette å huske å være kjærester ;-) Vi fikk en sånn kurv da vi giftet oss og det var personlig, hyggelig og litt morsomt innhold :)
 
Back
Topp