Bryllupsgave?

Princess88

Glad i forumet
Hvor mye er det vanlig å gi søsken i bryllupsgave? :)
Min bror skal gifte seg i midten av desember og de ønsket seg gavekort, men så er jeg litt usikker på hva som er vanlig å gi :)
Hva mener dere? :)

Vi var i bryllupp til et vennepar i høst, da ga vi 1000,- kr. usikker på hva jeg hadde komt til å gi til søsken selv. Til jul i år får min bror og dama gave til ca 1600 tilsammen (så da hadde de nok fått litt mer til et bryllupp) (har bare en bror) xsmile3

Jeg ville gitt mellom 1000 og 1500, alt etter hva vi hadde råd til. Ikke noe mer enn det, med mindre vi hadde sjukt mye penger...

Jeg syns 1000-1500 holder:)

Kommer vel helt ann på økonomien. Vi ga vel rett over 1000 kr til min svigerinne. Vi fant noe på ønskelista som var på salg akkurat da, noe som passet oss bra. Derfor havnet det på 1100 elns mins jeg, men hadde jo kosta nærmere 1500 sikkert. Vi har gitt til alt fra 500-1000 til venner, så alt over 1000 regner jeg som familie. Men så lenge de får seg noe de ønsker seg må jo det være det beste, men gavekort skjønner jeg er vanskelig:p

Kommer vel helt ann på økonomien. Vi ga vel rett over 1000 kr til min svigerinne. Vi fant noe på ønskelista som var på salg akkurat da, noe som passet oss bra. Derfor havnet det på 1100 elns mins jeg, men hadde jo kosta nærmere 1500 sikkert. Vi har gitt til alt fra 500-1000 til venner, så alt over 1000 regner jeg som familie. Men så lenge de får seg noe de ønsker seg må jo det være det beste, men gavekort skjønner jeg er vanskelig:p

"Problemet" er at de ønsket seg gavekort, hehe :) Men tenkte rundt 1000- 1500 eller noe sånn, ser ut til at de fleste er enig i at det er en grei pris :)

Back
Topp