Bryllupsgave

aogsersant

Elsker forumet
Vi skal i bryllup til min svoger og svigerinne 24. juli, og driver nå å tenker ut hva vi skal kjøpe som bryllupsgave. De har en lang ønskeliste på tilbords, men jeg har egentlig lyst til å kjøpe noe annet enn kniver og glass liksom.

Noen her som har forslag til en god, fin og annerledes gave?! Ca 1000-1500kroner! 

Hva med en sånn elektrisk juicemaskin, disse er kjempefine [:)]
http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/kjokkenmaskin/HR1861DVD/philips-saftsentrifuge

Eller gavekort på garn: http://shop.pickles.no/no/produkter/gavekort/
Hun må jo lære seg å strikke når hun blir gravid på bryllupsnatten [8D]

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg er litt kjedelig sånn jeg og synes det er dumt å gi gaver man ikke vet om noen ønsker seg!

Synes selv det er skikkelig kjedelig å bli spurt om hva jeg ønsker meg for så å få noe helt annet ( Ikke utakknemlig, synes bare det er unødvendig[:-]).

Når det er sagt, hva med å gi de en hotell helg i f.eks gøteborg? [:)]

Enig!

Konsertbiletter, teater, middag på litt spesielle restauranter, kokkekurs, kitekurs, gavekort til fotograf ( ikke for bryllupsbilder, men litt mer hverdagsbilder)

Jeg pleier forøvrig å "følge" ønskelisten til perifere venner/familie jeg drar i bryllup til. Nære venner/familie kjenner jeg såpass godt at jeg vet hva de vil sette pris på (utenfor en gaveliste). Til nære venner vil jeg gjerne gi noe som stikker seg mer ut og blir husket som en gave fra oss enn ett par deler i det samme serviset som nabofrua og 2 gamle tanter også bidro på.

jeg ville fulgt ønskelisten til brudeparet, men gavekort på restaurant er alltid hyggelig (inkl. barnevakt hvis de har barn) [:)]

De har skrevet på ønskelista si at de også er "åpne" for andre gaver. Og jeg kjenner de veldig godt, så vet hva de setter pris på og liker.. :) Ville bare ha noen forslag - i tilfelle dere kom med DET forslaget når det gjaldt gave til akkurat DE! :)

ORIGINAL: AogSerSANT

De har skrevet på ønskelista si at de også er "åpne" for andre gaver. Og jeg kjenner de veldig godt, så vet hva de setter pris på og liker.. :) Ville bare ha noen forslag - i tilfelle dere kom med DET forslaget når det gjaldt gave til akkurat DE! :)

da hadde jeg også villet kjøpe noe litt mer spesielt. hmm...hvis du kjenner dem godt har du kanskje masse bilder fra de ble kjent og opp igjennom? lage album med "deres historie" med litt bilder som du setter inn og så med plass som de kan putte inn bilder selv innimellom også?
ellers var jo bamblings brudealbum-ide god synes jeg!..

eller hva med et stort bilde til å ha på veggen eller noe? jeg synes black design ofte har fine bilder på lerret hvis du har en sånn butikk i nærheten.. [:)]

Middag og teater/kino/konsert med barnevakt![:D]

Opplevelser slår godt an! F.eks. kokkekurs, restaurant som nevnt over. Ellers ville jeg kjøpt noe jeg VET de ville likt, f.eks. kunst eller ut ifra deres hobby/interresse. Jeg ville styrt unna ismaskin osv. Skapplass klarer de sikkert fint å fylle opp selv [;)][:)]

Back
Topp