Begge mine søstre har giftet seg, men jeg husker ikke helt hvor mye vi ga for..[:-]
En generell (kanskje litt gammeldags) "regel" er vel at når man er i bryllup bør man gi tilbake tilsvarende sin kuvert eller hva man sier. Så visst brudeparet f.eks betaler 500 for å "betale for deg" den dagen, bør du gi det igjen. (ikke det at man spør brudeparet hvor mye de betaler altså, men...)(Jeg er håpløs på å forklare...)[:'(]
Kom foressten på at vi fikk digital-kamera av mine søsken da vi giftet oss for 5 år siden. Vet ikke hva det kostet da, men.. har 2 søstre med menn som spleiset. Så.. minimum 1000 og helst en del mer vil jeg vel tro at jeg hadde revet i for en av mine søstre...kanskje gått sammen med den andre søstra mi og spleiset på noe kjekt. Men dette er jo veldig individuelt fra familie til familie, da..
Ellers syns jeg ikke det er nødvendig at barn gir egen gave/ eller noe barnslig. Kosli visst det er noe spes, feks noe de har laget eller noe.. men helt greit visst de bare er med på de voksnes presang syns jeg.