Bryllupsgave---tips

mummy2

Glad i forumet
Hva kjøper man i gave til noen man ikke omgås så mye??? Til noen som har alt??Gaven skal heller ikke være noe dyr...... trenger tips!!!

Hvor mye penger tenkte du å legge i gaven? Hvis de drikker kaffe ser jeg at mange ønsker seg kaffepresse. Synes også at de dryppfrie karaffler er kjempefine - og har gitt bort flere i bryllupspresang [:)]

Fine champagneglass har jeg kjøpt[:D]

da hadde jeg gått for en statue/figur fra willow tree... syns de er nydelige... selges på black design blandt annet

Har de ikke lagt ut liste? Vet du om de samler på noe?

Hva med et stilig dørskilt til hjemmet? Regner nesten med at den ene parten bytter navn og at de får samme etternavn?

Sengklær, handkler, album, rammer, duk, løper, Velkommen-skilt..

Ta deg en tur på kremmerhuset, eller lignende..[:)]

Kjøpte bryllupsgave til eksen i juni [:)] hehe..
1. Stooor hvit lykt m/skuff med to lyserosa kubbelys i m/et par strass/glasshjerter hengende på hvert lys. I skuffen fyrstikkeske m/englemotiv (ca. 500 kr)

2. Offwhite etasjefat fra Kremmerhuset (tror det kostet 199,-) Leverte til blomsterbutikken og fikk laget en dekorasjon på begge etasjene. Det kan du jo bestemme pris på selv.

ORIGINAL: Håperinderlig..

Hvor mye penger tenkte du å legge i gaven? Hvis de drikker kaffe ser jeg at mange ønsker seg kaffepresse. Synes også at de dryppfrie karaffler er kjempefine - og har gitt bort flere i bryllupspresang [:)]

300kr tenkte jeg...

Back
Topp