Bryllupsgave til kollega

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Jeg har fått i oppgave å fikse en gave til en som gifter seg i dag. Vi trodde han bare skulle på langhelg til Frankrike. Så jeg har i dag og i morgen på å fikse det så han/de får gaven på mandag. Vi tenker ikke gå amok, men kanskje 500-1000? Jeg vet vi har "lov" til 3000kr, men det synes sjefen er altfor mye og stolte på meg..

Sååå - hva søren kjøper man?

Jeg har fått i oppgave å fikse en gave til en som gifter seg i dag. Vi trodde han bare skulle på langhelg til Frankrike. Så jeg har i dag og i morgen på å fikse det så han/de får gaven på mandag. Vi tenker ikke gå amok, men kanskje 500-1000? Jeg vet vi har "lov" til 3000kr, men det synes sjefen er altfor mye og stolte på meg..

Sååå - hva søren kjøper man?
Så koselig å få en slik tillit :) Hva med to av disse feks? Synes det er en fin gave [emoji4]

Vedlegg

• Screenshot_20170309-104545.png
    Screenshot_20170309-104545.png
    74,8 KB · Visninger: 49
En fin vase med blomster i. Tenker feks en blank boblevase fra finn schjøll, og så ber man en blomsterbutikk lage en oppsats som passer.

En fin vase med blomster i. Tenker feks en blank boblevase fra finn schjøll, og så ber man en blomsterbutikk lage en oppsats som passer.

Veldig godt forslag!

Vi giftet oss i høst og fikk jo fantastisk mye fint!
Om du kjenner ham litt, kanskje noe som passer til hans og evt hennes interesser.

Mat: gode kniver, pizzasten, fin karaffel, fat
Interiør: vase, fat, gavekort fra et galleri, bilderamme i sølv, ullpledd

er de kaffedrikkere kan du jo spille litt på det

eller den morsomme varianten - førstehjelpsskrin for ekteskapet :)

Jeg fikk et tips et annet sted om lagringsvin. Som de må spare til de har vært gift i 5år eller 10år. Mulig det blir det, da kan jo de flinke folka på polet hjelpe. Jeg tror de har det aller meste av ting. Begge har vært gift før og er i søutten av 40-årene.

Jeg fikk et tips et annet sted om lagringsvin. Som de må spare til de har vært gift i 5år eller 10år. Mulig det blir det, da kan jo de flinke folka på polet hjelpe. Jeg tror de har det aller meste av ting. Begge har vært gift før og er i søutten av 40-årene.
Da er vin kanskje ikke så dumt, nei :)
Kanskje noe franskt siden de skal dit?

Gode kjøkkenkniver (porsgrun porselens kniv) vi fikk det, eller gavekort, vin, ostekniver med tilbehørende brett! Masse fint til en ikke altfordyr penge [emoji4]

Gode kniver kan være bra - det trenger alle (de som ikke tror de trenger det aller mest....medmindre de er knivgale da [emoji23])
Eller fine skåler/fat, gavekort (evt gave til veldedig organisasjon om de er rette sorten?)

Men takk for alle tips [emoji16][emoji2] Mange gode å ta med seg videre [emoji4]

Back
Topp