Bryllupsgave til 400 kr HJELP

VilSåGjerne

Forumet er livet
en på jobben har giftet seg uten å gi beskjed til oss, men hun har nå fortalt det til en av oss[:D]

så nå må eg ut å kjøpe noe til henne. vi har en grense på 400 kr.

skal også kjøpe fra beboerne men det blir gavekort, så tenkte eg skulle kjøpe oe for de 400 kr så det ikke blir to gavekort.....

så hva kan eg kjøpe??????

En fin vase og en blomsterbukett?

Ikke særlig krativt,men det var det eneste jeg kom på [&:]

ORIGINAL: FjerneErna

En fin vase og en blomsterbukett?

Ikke særlig krativt,men det var det eneste jeg kom på [&:]

det må kjøpes i dag og hun får den ikke før på mandag[&:]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Et pent glassfat [:)]

tja[:D]får gå inn på sånn tilbords butikk, de finner vel noe[:)]

Noe fra Rosendahl [:)] Det har vi gitt når venner av oss har giftet seg [:)]

Jeg ville kjøpt en kurv og fylt den med en god rødvin, litt sjokolade, en deilig masasjeolje, to store deilige badehånkler og 2 stearinlys.[:)] De gav vi til en kolega, og det var suksess, og en gave til begge.[:)]

ORIGINAL: Lille Rosin

Jeg ville kjøpt en kurv og fylt den med en god rødvin, litt sjokolade, en deilig masasjeolje, to store deilige badehånkler og 2 stearinlys.[:)] De gav vi til en kolega, og det var suksess, og en gave til begge.[:)]

kjempe fin ide! [:D] Hadde jeg blitt veeeldig glad for!

ORIGINAL: Lille Rosin

høres veldig fint ut men vi har bare 400 kr å bruke skjønner du[:)]

Du får en god rødvin til under hundrelappen, Hansen & Dyssvik har supertilbud på håndkleer så burde få 2 til 100 lappen, og om du bruker 100 kr på olje har du 100 igjen til kurv og lys.[:)]

Ville ha kikket litt rundt på Glassmagasinet. Finn en vase, et fat, lysestaker, drikkeglass, salatbolle eller slike ting. Masse fint å velge i [:D]

eva solo urtepotte koster 239,- den er fin i gave.
selv ville jeg valgt å gått for noe i rosendahl, menu eller eva solo.
ting de får byttet overalt hvis de ikke vil ha det..
jobber selv i en butikk som selger dette :) går MYE av det til brudepar :) står også på mange ønske lister,
har du sett om de har ønske lister rundt om?

Jeg ville ha kjøpt endte noe i Rosendahl Grand Cru(kraffel, glass, dessertskåler, etc) eller Eva Solo (vannkaraffel, glass, kaffekanne, tekanne etc)

Eva Solo sin hvitløkspresser er jeg kjempefornøyd med. Koster ca 400 kr. Stilig design.

Black design har myyyyyyyye fint!

Back
Topp