Bryllupsfest

Marianne1

Glad i forumet
Nå er jeg kommet hjem fra bryllupsfest (min/vår altså! [;)]). Den ble supervellykka! Så fornøyd!!! [:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

har du giftet deg?

Vi giftet oss på Mauritius i januar! [:)] Så igår var det fest med familie og venner!

Å  så koslig da, gratulerer så mye frue, dette er jo bare helt perfkt da ettersom det er en liten enn i magen også, skal si allt faller på plass for dere nå. Har du fortalt noen enda at du er gravid?

ORIGINAL: babyT?

Gratulerer som frue! Og ikke minst med den lille i magen [:D]

sign denne. Og bryllup på mauritsius hørtes veldig romantisk ut. Driver å forbreder mannen på at vi må fornye løftene våre på 10år bryllupsdagen på et sånt sted (han er ikke like enig, men men..[:D])

ORIGINAL: twinanne

Å  så koslig da, gratulerer så mye frue, dette er jo bare helt perfkt da ettersom det er en liten enn i magen også, skal si allt faller på plass for dere nå. Har du fortalt noen enda at du er gravid?

Takk takk![:D] Har ikke fortalt det til noen enda nei. Venter iallefall til jeg har snakket med sykehuset og tatt en blodprøve. De sa jo at jeg hadde en mye større sjans for SA enn andre, så jeg må høre hvor lenge det gjelder først.. (om det bare gjalt helt på begynnelsen eller de 12 første ukene..).

Marianne det er størst sannsynelig at SA skjer i løpet av de 6-7 første ukene, når du har fått hjerteslag på fosteret som dukker opp ca uke 6 så er det 90% mulighet for at alt går bra har jeg lest en eller annen plass. Men generelt så er man vel 98% sikker på at det går bra når man har passert de 12 ukene og er inn i det 2. trimesteret.

ORIGINAL: Marianne1

Vi giftet oss på Mauritius i januar! [:)] Så igår var det fest med familie og venner!

Gratulera Så gøy å gifta seg på Mauritsius! Me hadde bryllupsreisa der, og såg mange som gifta seg på hotellet

Bilde fra bryllupet!

*borte*

Så nydelig du var[:)] Og for ei herlig strand[:)][:)]

Åååååå så nyyyydelig du var på brudebildet da, takk for at du ville vise oss det.

Marianne det er størst sannsynelig at SA skjer i løpet av de 6-7 første ukene, når du har fått hjerteslag på fosteret som dukker opp ca uke 6 så er det 90% mulighet for at alt går bra har jeg lest en eller annen plass. Men generelt så er man vel 98% sikker på at det går bra når man har passert de 12 ukene og er inn i det 2. trimesteret.

Ja men det jeg er usikker på, er det at de sa jeg hadde økt sjans for SA pga at egget ikke hadde delt seg riktig, og da lurer jeg på om det gjleder i samme periode som andre, eller hva..
Ja jeg lurer på mye rart! [:)]

Ups.. Glemte å si: IKKE quote bildet...

Ja men det jeg er usikker på, er det at de sa jeg hadde økt sjans for SA pga at egget ikke hadde delt seg riktig, og da lurer jeg på om det gjleder i samme periode som andre, eller hva..
Ja jeg lurer på mye rart! [:)]

Det gjelder absolutt i samme periode som alle andre, SA er mest hyppige de første ukene, dersom det slutter å utvikle seg slik det skal så tipper jeg at dette skjer snart. Men tiden går, så jeg har store forhåpninger for deg jeg[8D]

Noen som vet hvordan jeg får bort bildet igjen?? hehe

Noen som vet hvordan jeg får bort bildet igjen?? hehe

Jeg tror du bare edit den posten og så sletter du linken til bildet, prøv det du.

Gratulerer så mye!!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp