Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babyT?
Gratulerer som frue! Og ikke minst med den lille i magen [:D]
ORIGINAL: twinanne
Å så koslig da, gratulerer så mye frue, dette er jo bare helt perfkt da ettersom det er en liten enn i magen også, skal si allt faller på plass for dere nå. Har du fortalt noen enda at du er gravid?
ORIGINAL: Marianne1
Vi giftet oss på Mauritius i januar! [:)] Så igår var det fest med familie og venner!
Marianne det er størst sannsynelig at SA skjer i løpet av de 6-7 første ukene, når du har fått hjerteslag på fosteret som dukker opp ca uke 6 så er det 90% mulighet for at alt går bra har jeg lest en eller annen plass. Men generelt så er man vel 98% sikker på at det går bra når man har passert de 12 ukene og er inn i det 2. trimesteret.
ORIGINAL: Marianne1
Marianne det er størst sannsynelig at SA skjer i løpet av de 6-7 første ukene, når du har fått hjerteslag på fosteret som dukker opp ca uke 6 så er det 90% mulighet for at alt går bra har jeg lest en eller annen plass. Men generelt så er man vel 98% sikker på at det går bra når man har passert de 12 ukene og er inn i det 2. trimesteret.
Ja men det jeg er usikker på, er det at de sa jeg hadde økt sjans for SA pga at egget ikke hadde delt seg riktig, og da lurer jeg på om det gjleder i samme periode som andre, eller hva..
Ja jeg lurer på mye rart! [:)]