Bryllupsdekorasjon

Frøken firkløver

Forumet er livet
See hva jeg og mannen har laget sammen - 8 i tallet

Jeg samlet kvist og fylte kjøkkenet, han la ungene, og når roen hadde senka seg og alt utstyr var funnet frem,
så satte vi oss sammen og bandt hjerter av kvisten. Har ikke jeg en suuuper mann, som deltar på sånt noe!?
Er helt imponert over han jeg [:D] ...han har til og med deltatt på scrapping av invitasjoner (enda ikke ferdig, men i gang om ikke annet...), og jeg hadde ALDRI forvent at han skulle orke å legge sjelen sin i det, være med og gjøre seg flid med det så det faktisk ble Fint!! Men det gjorde han altså [:D] [:D]

Bjørkehjertene skal pyntes med offwhite sommerfugler, roser og grønn mose,
og så skal de pryde kirkebenkene under vielsen, og siden blir de veggpynt i festlokalet [:)]

Sorry bildestørrelsen, men det er tatt rett fra bloggen og da får jeg ikke endret bildestørrelsen for å legge det inn her... [8D]

Meen you get the picture [;)]

Så flinke dere er! [:)] 

Nææhhhhh - sånt ville nok aldri denne derre mannemannemannemanne-mannen min gjort [>:] Nei det var utrolig herlig gjort, skjønner godt du er stolt av han! [:D] Og kjempe fint da! Ser for meg at det blir veldig romantisk og fint!

ORIGINAL: KathMor

Nææhhhhh - sånt ville nok aldri denne derre mannemannemannemanne-mannen min gjort [>:] Nei det var utrolig herlig gjort, skjønner godt du er stolt av han! [:D] Og kjempe fint da! Ser for meg at det blir veldig romantisk og fint!

Takk [:D]
Håper det blir bra ja, ser for meg litt vintage/shabby chick stil,
og da passer jo kvisthjerter greit inn? [8|] [8D] [:)]

så flott den er.. stas å kunne lage noe selv også[:D]
ja du kan være stolt av mannen din.. ikke alle som hadde giddi det[8|] [;)]

Takk shorty [:)]
Håper og tror de blir bra dekorasjon når de er ferdig pyntet,
men det må nok vente til det nærmer seg mer [:)]

Så utrolig flott det bli i kirka med de hjertene!!! Mektig imponert!!![:D][:D] *Lagrer ideen og håper jeg får gifte meg en vakker dag lang, langt inn i fremtiden*[&:][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Så utrolig flott det bli i kirka med de hjertene!!! Mektig imponert!!![:D][:D] *Lagrer ideen og håper jeg får gifte meg en vakker dag lang, langt inn i fremtiden*[&:][8D]

Har stor tro på at det blir bryllup på deg også [;)] [:D]

Takk forresten - alltid en godfølelse å kunne imponere litt med idéer [:)] Hihi [:)]

ååh - det vil passe utmerket i shabby/sheek stilen ja! Og helledusan for en herlig mann du har som deltar på dette!

Kjempefin!!!!!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp