Ja, i dag har jeg og min kjære 3 års bryllupsdag:) Men min kjære er dessverre på sjøen:( Så jeg eldstemann får feire kvelden med taco:) Jeg må bare si at jeg er så fantastisk heldig som lever med en så fantastisk mann og far:) Fra dag 1 har han gjort alt for ungene og jeg kan merke på ham når han snakker med svigermor at de er det viktigste i livet hans:) Han er også fantastisk til å bidra hjemme:) Han står for klesvasken, rydder og syter aldri med å ta husvasken. Han er også flink til å lage mat og vi deler på det uten at det er et problem:) Han er bare så fantastisk:) Og ikke minst elsker han meg for den jeg er og klager aldri på meg fordi om at jeg helt sikkert er vanskelig og leve med til tider:) Og i hvertfall når jeg er gravid:)
Så jenter:) Det er mulig at han kanskje kommer hjem i morgen og jeg lurer vel egentlig på hvordan jeg kan lage en liten feiring for min spesielle mann:) Og kanskje noen gode forslag til presang:)
Så jenter:) Det er mulig at han kanskje kommer hjem i morgen og jeg lurer vel egentlig på hvordan jeg kan lage en liten feiring for min spesielle mann:) Og kanskje noen gode forslag til presang:)