Bryllupsdag

Silje1982

Forumet er livet
Ja, i dag har jeg og min kjære 3 års bryllupsdag:) Men min kjære er dessverre på sjøen:( Så jeg eldstemann får feire kvelden med taco:) Jeg må bare si at jeg er så fantastisk heldig som lever med en så fantastisk mann og far:) Fra dag 1 har han gjort alt for ungene og jeg kan merke på ham når han snakker med svigermor at de er det viktigste i livet hans:) Han er også fantastisk til å bidra hjemme:) Han står for klesvasken, rydder og syter aldri med å ta husvasken. Han er også flink til å lage mat og vi deler på det uten at det er et problem:) Han er bare så fantastisk:) Og ikke minst elsker han meg for den jeg er og klager aldri på meg fordi om at jeg helt sikkert er vanskelig og leve med til tider:) Og i hvertfall når jeg er gravid:)

Så jenter:) Det er mulig at han kanskje kommer hjem i morgen og jeg lurer vel egentlig på hvordan jeg kan lage en liten feiring for min spesielle mann:) Og kanskje noen gode forslag til presang:)

Det hørtes ut som en fantastisk mann du har!
Er ganske heldig selv med en fantastisk samboer
Så skjønner godt at du vil overraske han! Er desverre så dårlig på sånne ting, men vil i alle fall gratulere deg så mye med bryllupsdagen! Og kos deg masse med sønnen din i kveld [:D]

Gratulerer sååå masse med bryllupsdagen!![:D]

Vi hadde nylig bryllupsdag og da hadde vi barnevakt hele dagen[;)] Koste oss hjemme i badekaret og bare slappet av. senere dro vi til byen og spiste mat og gikk på kino.
Men om dere ikke har barnevakt kan du jo lage en deilig middag til ham. Yndlingsretten hans kanskje? Gjøre d koselig med masse stearinlys og overraske ham med en massasje?!
Gaver e eg dååårlig på[&:] Kjøpte ingenting til mannen min for eg visste rett og slett ikke ka eg sku kjøpe til ham! Men d viktigste e jo at dere kan få kose dere sammen da[;)][:)]

Gratulerer med bryllupsdagen!!!
Er så herlig å lese positive tråder der en er så forelska i mannen sin..  [:)]

Vi har bryllupsdag på søndag.. Tenkte å lage en god middag til mannen, og kose oss med film og stearinlys!

ORIGINAL: Maanestråle

Det hørtes ut som en fantastisk mann du har!
Er ganske heldig selv med en fantastisk samboer
Så skjønner godt at du vil overraske han! Er desverre så dårlig på sånne ting, men vil i alle fall gratulere deg så mye med bryllupsdagen! Og kos deg masse med sønnen din i kveld [:D]

Gratulerer med bryllupsdag

Dårlig på gaver jeg også, så dessverre ingen tips her heller..

Takk for det jenter[:)][:)] Ja, jeg er så utrolig heldig og jeg er så glad for å lese flere som må skryte over mennene sine[:)]

Når det kommer til gave så får jeg bare se hva jeg finner på[:)] Skal ut med ei venninne og kjøpe kjole som jeg skal ha i et bryllup så da skulle vi ta den gaven med det samme[:)] Kanskje noe god lukt eller noe. Og så kan jeg gå på polet å kjøpe noe alkoholfri champagne og kanskje bake noe[:)] Jeg smakte alkoholfri champagne i helgen og den jeg smakte var faktisk ganske god[:D] Håper bare han kommer hjem i morgen... Har ikke hørt fra ham i dag så jeg aner ikke....

Back
Topp