Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vet jeg ikke kles-koden i det bryllup dere skal på, men jeg har lest at man generelt skal unngå hvitt, rødt og sort i bryllup...Hva har man på seg i bryllupp om man ikke har lyst til å bruke altfor mye på en kjole?
Kriseløsning føler jeg er en sort lang basickjole...

Nå vet jeg ikke kles-koden i det bryllup dere skal på, men jeg har lest at man generelt skal unngå hvitt, rødt og sort i bryllup...
Er det lenge til bryllupet? Zalando har mange fine (og enkelte er billige) sommerkjoler, men tenk i hvert fall en ukes levering. Ellers har B-Young veldig mye fint og velge på
Jeg kjøpte denne nå nettopp som jeg skal ha på bryllup til helgen:
Vis vedlegget 185890
Floyd har mange fantastiske kjoler, men da må man gjerne punga ut med litt mere penger....
Virkelig en nydelig kjole som jeg elskerBeklager å måtte kuppe tråden, men denne likte jeg! Hvor er den kjøpt, og pris?![]()
Empireliv?Evt er kjoler med empireliv greie, da kan de jo brukes seinere også.
At sømmen går rett under brystene, i stedenfor i midjaEmpireliv?
Her er et godt eksempel på en fin kjole med empirelivEmpireliv?
At sømmen går rett under brystene, i stedenfor i midja![]()
Ok, da skjønner jegHer er et godt eksempel på en fin kjole med empirelivveldig flatterende med magen!
http://m.hm.com/no/product/44304?article=44304-B
Virkelig en nydelig kjole som jeg elsker600kr koster den, men den var litt vanskelig å få tak i
Det er en b-young-kjole, så har du en b-young i nærheten kan du sjekke der. Der jeg bor hadde de bare S igjen på 2 butikker jeg snakket med (og dette er en sommer-2016 modell, så de har ikke fler enn de som er sendt ut til butikkene) og etter jeg ringt rundt til noen plasser i Sverige fikk jeg endelig tak i en som hadde M igjen! Så jeg kjøpte den i går, på ferieturen vårres
B-young Pauletta heter den, https://m.webshop.byoung.com/b-young-pauletta-dress-20800427-c.aspx
Håper du har lilke mye hell som meg, men at du finner den der du bor!
Hvordan går det?Hva har man på seg i bryllupp om man ikke har lyst til å bruke altfor mye på en kjole?
Kriseløsning føler jeg er en sort lang basickjole...
Hvilken er dette? Klarte ikke se den i nettbutikken?HM har en helt nydelig mørkeblå blondekjole for gravide. Jeg hadde den i bryllup for en uke siden og jeg fikk så mange komplementer. Kan absolutt anbefale og den var ikke dyr.