Bryllupsantrekk

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva har man på seg i bryllupp om man ikke har lyst til å bruke altfor mye på en kjole?

Kriseløsning føler jeg er en sort lang basickjole...

Hva har man på seg i bryllupp om man ikke har lyst til å bruke altfor mye på en kjole?

Kriseløsning føler jeg er en sort lang basickjole...
Nå vet jeg ikke kles-koden i det bryllup dere skal på, men jeg har lest at man generelt skal unngå hvitt, rødt og sort i bryllup...
Er det lenge til bryllupet? Zalando har mange fine (og enkelte er billige) sommerkjoler, men tenk i hvert fall en ukes levering. Ellers har B-Young veldig mye fint og velge på :)
Jeg kjøpte denne nå nettopp som jeg skal ha på bryllup til helgen:
ImageUploadedByBV Forum1467742923.462463.jpg
Floyd har mange fantastiske kjoler, men da må man gjerne punga ut med litt mere penger....

Jeg skal i bryllup i august og valgte å kjøpe en tettsittende kjole i mørkegrå me glitter. Den går ned til leggene og har høy hals og ingen armer. Kostet under 200kr på nelly, billig morro samtidig ser jeg pynta ut :-)
Stoffet er forresten stretchy så passer til den voksende gravide magen! :-D

Evt er kjoler med empireliv greie, da kan de jo brukes seinere også.

Nå vet jeg ikke kles-koden i det bryllup dere skal på, men jeg har lest at man generelt skal unngå hvitt, rødt og sort i bryllup...
Er det lenge til bryllupet? Zalando har mange fine (og enkelte er billige) sommerkjoler, men tenk i hvert fall en ukes levering. Ellers har B-Young veldig mye fint og velge på :)
Jeg kjøpte denne nå nettopp som jeg skal ha på bryllup til helgen:
Vis vedlegget 185890
Floyd har mange fantastiske kjoler, men da må man gjerne punga ut med litt mere penger....

Beklager å måtte kuppe tråden, men denne likte jeg! Hvor er den kjøpt, og pris? :D

Jeg kjøpte en veldig fin maxikjole på Cubus, til 399, som jeg brukte i bryllup i helgen :-) Goooood plass til gravidmage.

Beklager å måtte kuppe tråden, men denne likte jeg! Hvor er den kjøpt, og pris? :D
Virkelig en nydelig kjole som jeg elsker :) 600kr koster den, men den var litt vanskelig å få tak i :o
Det er en b-young-kjole, så har du en b-young i nærheten kan du sjekke der. Der jeg bor hadde de bare S igjen på 2 butikker jeg snakket med (og dette er en sommer-2016 modell, så de har ikke fler enn de som er sendt ut til butikkene) og etter jeg ringt rundt til noen plasser i Sverige fikk jeg endelig tak i en som hadde M igjen! Så jeg kjøpte den i går, på ferieturen vårres :)
B-young Pauletta heter den, https://m.webshop.byoung.com/b-young-pauletta-dress-20800427-c.aspx
Håper du har lilke mye hell som meg, men at du finner den der du bor!

Virkelig en nydelig kjole som jeg elsker :) 600kr koster den, men den var litt vanskelig å få tak i :eek:
Det er en b-young-kjole, så har du en b-young i nærheten kan du sjekke der. Der jeg bor hadde de bare S igjen på 2 butikker jeg snakket med (og dette er en sommer-2016 modell, så de har ikke fler enn de som er sendt ut til butikkene) og etter jeg ringt rundt til noen plasser i Sverige fikk jeg endelig tak i en som hadde M igjen! Så jeg kjøpte den i går, på ferieturen vårres :)
B-young Pauletta heter den, https://m.webshop.byoung.com/b-young-pauletta-dress-20800427-c.aspx
Håper du har lilke mye hell som meg, men at du finner den der du bor!

Tusen takk! Den var virkelig fin på deg, jeg hadde nok ikke sett på den to ganger utifra bildet i nettbutikken :p Du kledde den kjempegodt, skal dra å se om jeg finner samme :)

HM har en helt nydelig mørkeblå blondekjole for gravide. Jeg hadde den i bryllup for en uke siden og jeg fikk så mange komplementer. Kan absolutt anbefale og den var ikke dyr.

HM har en helt nydelig mørkeblå blondekjole for gravide. Jeg hadde den i bryllup for en uke siden og jeg fikk så mange komplementer. Kan absolutt anbefale og den var ikke dyr.
Hvilken er dette? Klarte ikke se den i nettbutikken?

Back
Topp