Bryllups spørsmål

Puffen

Elsker forumet
Her er greie: du heter Tine og mannen/samboeren din heter Truls og dere har ei jente på 2 år som heter Trine, og du skal være toastmaster i et bryllup. Middagen begynner 18.30.

Invitasjoen kommer og den er til Tine og Truls. Skriver dere da på svarkortet og Trine også kommer i bryllupet uten å spør de som inviterer først hva de synes?

Jeg hadde ikke hatt med barnet.

Jeg hadde helt klart spurt først...

Jeg måtte spørre broren min om jenta mi var invitert, for sikkerhetsskyld, for hun sto ikke på invitasjonen... (hun skal være brudepike)

Ehhhhh Nei

Da skulle det evt vært krise ang barnevakt...og spurt brudeparet først iallfall

hvis jeg blir bedt i bryllup så ville jeg tatt det som en selfølge at barnet/barna mine og blir bedt.
under en middag så burde det jo ikke flyte av alkohol å synes middagen på et bryllup burde være barnevennlig slik at barn og kan være der...
når jeg ber noen i mitt bryllup så regner jeg med at barna er med på både middag å kaffe, men ingen under 18 til festen...
men nå hadde du det veldig sent også da...

ORIGINAL: irsa

Nei, for trine ble da ikke invitert[8|]

ORIGINAL: ¤Ida

hvis jeg blir bedt i bryllup så ville jeg tatt det som en selfølge at barnet/barna mine og blir bedt.
under en middag så burde det jo ikke flyte av alkohol å synes middagen på et bryllup burde være barnevennlig slik at barn og kan være der...
når jeg ber noen i mitt bryllup så regner jeg med at barna er med på både middag å kaffe, men ingen under 18 til festen...

Glemte et vesentlig poeng her.
Ungen er hans og jeg viste ikke at han hadde en unge en gang for de har nettopp truffet hverandre og skal gifte seg derfor ble han også invitert.

ORIGINAL: Puffen

Glemte et vesentlig poeng her.
Ungen er hans og jeg viste ikke at han hadde en unge en gang for de har nettopp truffet hverandre og skal gifte seg derfor ble han også invitert.

oki, da er det jo en helt annen sak...

ORIGINAL: lovvise

ærlig talt, dette er vel opptil hvert enkelt brudepar å bestemme. Jeg hadde ihvertfall ikke likt hvis noen av mine venner hadde tatt med seg barna sine i middagen min...rett og slett helt respektløst å ikke spørre om det på forhånd!

min mening...men alle bryllup jeg har vært i har det vært barn i helt frem til kvelden når festen begynner...
ser på bryllup som det ALLE sammles, ikke bare di voksne så di kan drikke alkohol...

i de bryllupa jeg har vært i har evt barn vært nevøer/nieser/evt barn av brudeparet - venners barn har jeg ikke opplevd at har vært invitert.....og det hadde jeg nok ikke forventet heller.

Back
Topp