Bryllups reise

orchidee

Glad i forumet
Sitter her å prater om bryllups reise, men veit ikke hvor vi evt. skal reise. Tenkte på 3-4 dager.
Noen som har noen forslag. Vi vil ikke til syden.

Vi lurer på Dublin, Island, Praha, Barcelona. Jeg orker ikke å kjøre fly så mange timer så må finne noe på rundt 2-3 timer

ORIGINAL: orchidee

Vi lurer på Dublin, Island, Praha, Barcelona. Jeg orker ikke å kjøre fly så mange timer så må finne noe på rundt 2-3 timer

Vi ville helst til Sør-Afrika, men har funnet ut at økonomien, lengde på tur og små barn ikke helt lar seg kombinere med dette akkurat nå. Samboern har derfor funnet ut at han vil reise til St.Petersburg. Vi tenker også på langweekend eller 1 uke.
Av de du har nevnt har jeg vært i Dublin, Praha og på Island. Ble faktisk fridd til på Island... [:)]
Island er et VELDIG flott land! Vi opplevde fantastisk mye morsomt og mange nydelige severdigheter der! Vil du se vakker natur og ubeskrivelige naturkrefter er Island et veldig bra valg!!!
Praha er også en av de flotteste storbyene jeg har vært i. Veldig vakker by!
Dublin er bra, men vil ikke anbefale det som bryllupsreise. Derimot er både Island og Praha romantisk!!!
Du får si fra hvis du velger noen av disse byene så kan jeg gi deg noen tips til hva man bør oppleve.

vi har tar bare en weekend tur til Manchester

Vi vet ikke hva vi gjør enda. d avhenger av økonomien.
kan anbefale barcelona i hvertfall[;)] var der for snart 2 år siden(var der min kjære fridde til meg[;)])
e masse historie der så d e masse man kan se.
man kan nyte storbyen, ta seg en tur på stranden eller oppleve litt historie. og ikke minst for oss jenter!! D e store shoppemuligheter der[;)] gikk bananas der[8D][:D] hehe..
kunne absolutt tenke meg å reise tilbake dit en gang, men vet ikke om d blir bryllupsreisen. kjekt å dra et sted man ikke har vært før!
hvis noen har tenkt seg til barcelona så bare gi en lyd så kan eg anbefale hotell og hva man bør få med seg[;)][:D]

praha har vi tenkt litt på da[:)] men d e jo så mange steder man kunne tenke seg å dra så vi får se hvor vi havner[;)]

Samboer vil gjerne reise til Cuba. Vi har ikke helt bestemt hvor lenge vi skal være vekke, blir vel en langhelg med tanke på barna og øknomien. [:D]

Jeg har vært på Island for mange år siden, men samboeren har veldig lyst til å reise dit. Jeg sa den gangen at skulle jeg gifte meg skulle jeg giften meg i den store hvite kirken som ligger der. Kan tenke meg å reise dit en gang til, men har vel egentlig sett det meste der.

ORIGINAL: orchidee

Sitter her å prater om bryllups reise, men veit ikke hvor vi evt. skal reise. Tenkte på 3-4 dager.
Noen som har noen forslag. Vi vil ikke til syden.

Paris!;D

Gifta meg der i fjor i mai! Heeelt herlig..
Mange plasser å anbefale å spise på som er litt gormet! og mange lukseriøse steder å dra. samtidig som at det er veldig romantisk..

Lunsjcruise på seinen feksempel, er helt herlig!
Idylisk å mye fantastisk å oppleve i paris;D

Vi tar en uke på luksus spa-hotell i Tyrkia. Uten barn. 10 000 for begge. All inclusive.

Vi var en uke på Santorini... Perfekt hvis man bare vil slappe av og nyte hverandre![;)]

Back
Topp