bryllupet ditt

32 til middag! 
Og 5 til som kom litt senere. 
Vi gav ikke hverandre morgengaver.. 

12 gjester, + vår sønn på 3 måneder. Vi hadde kun nærmeste familie og forlovere med. (Giftet oss i utlandet).
Jeg ga ingenting i morgengave, noe vi hadde avtalt på forhånd, men jeg fikk allikevel en pose med hjemmelaget, eksklusiv sjokolade. :)

vi hadde 80 gjester til middag, ville ikke ha noen "halvveis-gjester" bare til kaffen, så da ble det sånn. Hadde tapasbuffet og dekte bord.

Han fikk album med snacksy fotografbilder av meg, og jeg fikk et smykke i hvitt og gult gull med diamant, som passet til gifteringene i hvitt og gult gull:)

82 gjester. Jeg fikk morgengave, men ga ingenting selv.

Vi har invitert 62 stk til middag og fest etterpå. Morgengaver dropper vi siden vi akkurat har kjøpt oss nytt hus :)

70 til middag. og 160 til kaffi::)

Morgengave vet eg ikkje enda, siden det fortsatt er noen uker til bryllupet!:)

90 til middag og så 10 ekstra til kaffe.
Jeg gav han blitz til kameraet og fikk et smykke i hvit og gult gull med diamant :D

Vi hadde 60 gjester med 3 retters middag i klassisk sunnmørsbryllupstil med masse kaker til kaffen :-P

I morgengave fikk mannen et lite album med bilder av meg i ulike positurer ;-) En venninne hjalp meg og jeg bestilte album på nett. Men siden det kostet meg den nette sum av 200 kr så kjøpte jeg også en veldig stilig klokke til ham som han ble veldig glad for. Albumet fikk han mens jeg stelte meg for kvelden (måtte pumpe brystspreng, ikke noe særlig opptakt til bryllupsnatta så han fikk se bilder først ;-) Og så fikk han klokken på morgenen.

Jeg fikk alliansering :-D Hadde sagt det til ham tidligere at det var en kjekk gave OG at da visste han hva han kunne kjøpe til alle store jubileer i mange år fremover. Sånt liker jo mannfolka, he he.

Vi hadde 60 gjester i middagen + 40 til i kaffen.

Jeg gave han en studiebibel i morgengave gravert med hans navn. (Jeg fikk bryllupsreise.. jorda rundt tur :)

Vi hadde 100 stk til middag, ba alle til hele bryllupet, siden jeg synes det er passe kjedelig å bare komme til kaffe...

Jeg fikk et smykke i hvit gull med diamanter på, han fikk nytt kamera!

Back
Topp