Brylluper og kjole

Tussen80

Elsker forumet
Jeg skal da altså i to bryllup og en konfirmasjon i mai. Litt usikker på hvor stor jeg er da men magen er godt på vei allerede så litt redd jeg ikke har noe som passer.

Kikka litt på mama-licious nettsida men ser det veldig dumt ut med mammakjole så tidlig tro?? hvis magen blir en del større enn nå så vil kanskje vanlige kjoler bli litt korte foran.

Kom gjerne med tips til nettsteder eller andre tips...

Noen som veit åssen str til mama-licious er??

Jeg synes mamalicous har ca samme str som veromoda..  bestilte meg bukse der, og bestilte i vero moda bukse str. Ebay har en del fine kjoler da?!  jeg elsker ebay..
Skal legge link til kjolen jeg har bestilt meg på ebay hvis du vil?! 
Tenker på 17.mai, konfirmasjon og ett bryllup vi skal i..

Takk :) jeg skal sjekke litt mer på ebay :) Lenge siden jeg har bestilt der...

17 mai hadde jeg helt glemt. Må kanskje ha på klær da også.. hehe.. Dumt bunaden ikke passer.. Tenkte å prøve den men den var litt tight fra før :(

Jeg har samme problem... Tenkte jeg skulle se etter kjole i dag, men vet ikke helt hvor jeg skal starte.
Skal i 2 bryllup, 17. mai, 2 dåper og konfirmasjon iløpet av 5 uker...Tettpakka mai kan  man trygt si!
Regner med at magen har blitt litt mr babymage innen den tid, men er jo uansett ikke skikkelig babymage.

Ikke lett nei..

Tror jeg ender opp med å dra på et senter og se om jeg finner noen kjoler med litt romslig mageparti.. Er ikke superpyntings i noen av bryllupa så trenger liksom ikke de mest fancy kjolene..

mamma foreslo at jeg kunne sy ut bunaden så jeg kunne bruke den 17 mai og i konf. hmm.. kanskje greit å få sjekka.. den er jo ikke akkurat romslig fra før heller...

Jeg fant en helt grei kjole på vero moda i dag, var superbillig, så tok den i 2 forskjellige farger (160 kr stk!)
Veit ikke om de sitter greit når mai kommer, men krysser fingrene for det, hvis ikke kan de brukes i desember

Tussen80 skrev:

Frøken Muffin skrev:
Denne 
http://no.bestseller.com/vero-moda/dresses/ROLIGS/SSHORTDRESS/10078565,no_NO,pd.html?dwvar_10078565_colorPattern=10078565_BLACK&forceScope=

Den blir en del lenger til meg da, siden jeg ikke har 3 meter lange bein

Den så ganske fin ut da. Kunne passa til et par av dagene faktisk.. Jeg får ta meg en handlerunde straks.. Takk for tips :)

I butikken jeg kjøpte den hadde de den i fler farger enn på nett, jeg kjøpte en mørk blå og en lys gammelrosa.

Frøken Muffin skrev:
Denne 
http://no.bestseller.com/vero-moda/dresses/ROLIGS/SSHORTDRESS/10078565,no_NO,pd.html?dwvar_10078565_colorPattern=10078565_BLACK&forceScope=

Den blir en del lenger til meg da, siden jeg ikke har 3 meter lange bein

Jeg har en ca samme... Men fra Vila da.. :)

Vila bruker å ha en del kjoler som en kan få stappa magen nedi, litt romslige og fine kjoler...
Liker veldig godt å shoppe på nett jeg da :)))   Siden gubben jobber mye overtid, gjør jeg det litt for ofte desverre...

Back
Topp