Bryllup!

Berta27

Blir kjent med forumet
Er det noen andre her som skal gifte seg denne sommeren eller?
Det skal vi, og vi gleder oss veldig til det![;)]
Samtidig bruker jeg veldig mye tid og krefter på å tenke på at jeg ønsker meg barn. Jeg har fått ham med på det, og vi har bestemt oss for å prøve. Men tenker også at det kanskje er lurt å vente med dette til etter bryllupet. Skal...skal ikke...:)
Noen som sitter med/eller har hatt tanker om noe av det samme?
Klems
 
Så moro,grtulerer med brylupp da![;)]
Skal ikke gifte oss til sommern,ble giftet da jeg hadde mage...[:-]
Men kan ikke si jeg syns det har noe å si om du blir gravid før bryluppet,sommern er jo rett rundt hjørnet. Kommer jo litt an på når bryluppet står,men du rekker jo ikke å bli no særlig mer enn 2-3mnd på vei! Og da skal du jo ikke ha no problem med kjolen eller sånn,for magen er ikke så ille stor enda da...
Så jeg ville satset på klaff før den store dagen![:)]
Er det første barnet dere planlegger?
Uansett får dere ha lykke til med både brylupp og planlegging av barnet!
 
Takk for gratulasjonen!
Bryllupet er i begynnelsen av august. Så det er jo sant som du sier at jeg rekker jo ikke å komme så langt på vei. Men det med babyplanlegging tar så mye tid og krefter, så det jeg egentlig lurer på er om jeg skal spare meg for det til etter bryllupet. Og heller ha full fokus på planlegging av den "store" bryllupsfesten.
Tenker også det kan bli litt kjipt hvis jeg blir kvalm, at jeg plutselig ikke kan være med på utdrikningslag osv.[:'(]
Jeg og "gullet mitt" snakket om dette i går. Vi ble enige om å la ting "gå som det går" nå de tre kommende mnd, også satser vi for fullt i august. Så får vi bare håpe vi slipper å vente år og dag før vi lykkes... Vi gleder oss nemlig veldig til den dagen vi skal bli foreldre(for første gang)!!
Så for oss ser det ut til at august blir den store prøvemåneden. Dersom det skulle skje noe før, blir det alikevel en lykkedag for oss![;)]
Mange klemmer[:)]
 
Skjønner tankene dine![;)]
Men hvem vet,om dere som du sier lar det gå sin gang,så kanskje det bare kommer av seg selv oppi styr av planlegging av bryluppet...
Er som regel noe større sjangs for å få det til å klaffe når dere har noe annet å fokusere på![:D]
 
hei Gratulerer med bryllup

Selv giftet jeg meg 12 juni 2004. å det var lykkens dag.. men nå venter vi på en annen lykkens dag.. å jeg synes dere har tatt den riktige avgjøreklsen.. kommer det noe så kommer det noe! selv tok det ganske lang tid med meg siden jeg har gått på p-piller siden jeg var 15 er 22 nå.. Men man vet jo aldrig.. nå skal vi snart ha vårt første barn å det blir bra .. deres tur kommer når den kommer8 kommer fortere en du aner) gled deg !

Morrsomt å planlegge bryllup.. husk å nyt alt du kan .. når dagen deres er ferdig skulle du ønske du kunne gjøre det om om om om om om og om igjen

lykke til med alt

klem[:-]
 
Back
Topp