Bryllup

PinkiPie

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei!

Vi er blitt invitert i bryllup, men lille er bare 3 uker gammel den dagen. Jeg har veldig lyst til å delta da jeg føler at jeg trenger å gjøre noe sosialt. Og dessuten er det veldig gode venner av oss som skal gifte seg.

Problemet er bare at jeg er redd for hørselen hans. Pappa skal ut å kjøpe sånn hørselvern, men er det godt nok? Syntes dere jeg heller skal bli hjemme? Er også redd for at han ikke får sove ordentlig pga støy.

Har dere tatt med deres små på sånne anledninger?
 
Vi skal også i bryllup når lille er tre uker ish. Dette til en av mine beste venninner, så planen er å delta så lenge som jeg/baby orker.

Skal være med på forberedelser dra morgenen, og kjenner ikke såå mange som skal dit, så festen er ikke så farlig for min del denne gangen[emoji85] Men planen er å ha med hørselvern. Ett vennepar av oss hadde det på sin lille som var i bryllup nesten to mnd gammel, gikk fint det. Hun sov igjennom alt [emoji4]
 
Hei!

Vi er blitt invitert i bryllup, men lille er bare 3 uker gammel den dagen. Jeg har veldig lyst til å delta da jeg føler at jeg trenger å gjøre noe sosialt. Og dessuten er det veldig gode venner av oss som skal gifte seg.

Problemet er bare at jeg er redd for hørselen hans. Pappa skal ut å kjøpe sånn hørselvern, men er det godt nok? Syntes dere jeg heller skal bli hjemme? Er også redd for at han ikke får sove ordentlig pga støy.

Har dere tatt med deres små på sånne anledninger?


Tror det blir å gå helt fint, mye støy får min til å sove bedre. Å tror hørselvern blir mer plagsomt enn hjelpsomt.
 
Vi var i bryllup i helga. Vi hadde ikke behov for hørselvern. Gutten vår sov igjennom alt, selv om det var en del støy
 
Eg var på volleyballkamp med lille på 7 veker utan hørselsvern, og ho sov! Både eg, mamma og pappa syns hørselverna var veldig stramme, så valte å ikkje bruke det :)
 
Takk for svar alle sammen :)
Det gikk veldig fint, han ble litt urolig mot slutten, men da dro vi bare hjem. Hørselvern fungerte dårlig da han har favorittside og klikket i vinkler fordi han ikke fikk ligge med hodet på siden. Haha. Etter bryllupet har vi ved flere anledninger vært på steder med mye støy og dette har han taklet fint der og da, men blir veldig overtrøtt dagen etter.
 
Back
Topp