Bryllup

mor.til.<3

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Sikkert rart spørsmål , men jeg vet ikke så jeg spør :) kan man gifte seg f.eks på tinghuset for så senere gifte seg i kirken ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, dere kan gifter dere på Tinghuset. Senere kan dere få en velsignelse i kirka, som omtrent er som en vielse. Har ikke vært i en slik velsignelse selv, men vet om folk som har gjort det slik.

Vi giftet oss på tinghuset først og fikk deretter velsignelse i kirka. Seremonien vår i kirka var akkurat som en vanlig vielse :-) Vi gjorde det sånn ettersom min mann ikke er kristen.

Dette er på INGEN som helst måte ment som et frekt spm, men hva er vits?:) hvorfor gjør dere det?:)

Dette er på INGEN som helst måte ment som et frekt spm, men hva er vits?:) hvorfor gjør dere det?:)
Fordi samboer har akkurat vært igjennom en hjerteoperasjon og er ganske syk og han har et veldig ønske om og gifte seg nå og ikke vente sånn som vi hadde planlagt , og jeg er gravid i 7 mnd .. Derfor hadde det vært fint og vite at man kan ta kirkelig seremoni senere .. Tinghuset er ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg , men det vi har vært igjennom nå får en til og tenke at man må gripe hver dag derfor jeg lurte ..

Fordi samboer har akkurat vært igjennom en hjerteoperasjon og er ganske syk og han har et veldig ønske om og gifte seg nå og ikke vente sånn som vi hadde planlagt , og jeg er gravid i 7 mnd .. Derfor hadde det vært fint og vite at man kan ta kirkelig seremoni senere .. Tinghuset er ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg , men det vi har vært igjennom nå får en til og tenke at man må gripe hver dag derfor jeg lurte ..

Da høres dette ut som en fin løsning for dere. Håper samboeren din kommer seg fort da :-)

Da forstår jeg.. Uff så trist, men er enig med deg, er viktig og gripe hver dag!!

Sikkert rart spørsmål , men jeg vet ikke så jeg spør :) kan man gifte seg f.eks på tinghuset for så senere gifte seg i kirken ?

Vi giftet oss på tinghuset her og hadde en kirkelig vielse i sjømanskirken i syden. To bryllup på ett år. Begge delene er romantisk.

Men just saying. . Hadde aldri trodd dwt. Men å gifte seg på tinghuset var super romantisk. Var oss og forlovere... stor skreik alle 4... det var et magisk øyeblikk uansett. . Carpe diem.

Back
Topp