Sikkert rart spørsmål , men jeg vet ikke så jeg spør
kan man gifte seg f.eks på tinghuset for så senere gifte seg i kirken ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos oss var det akkurat på samme måte som en vanlig vielseHvordan foregår en velsignelse ?
Takk , så med hvit kjole , blomster og alt det tradisjonelle med forlovere og brudepiker ?Hos oss var det akkurat på samme måte som en vanlig vielse![]()
Fordi samboer har akkurat vært igjennom en hjerteoperasjon og er ganske syk og han har et veldig ønske om og gifte seg nå og ikke vente sånn som vi hadde planlagt , og jeg er gravid i 7 mnd .. Derfor hadde det vært fint og vite at man kan ta kirkelig seremoni senere .. Tinghuset er ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg , men det vi har vært igjennom nå får en til og tenke at man må gripe hver dag derfor jeg lurte ..Dette er på INGEN som helst måte ment som et frekt spm, men hva er vits?hvorfor gjør dere det?
![]()
Her var det full pakke med hvit kjole, pappa fulgte meg opp kirkegulvet og full feiring etterpåTakk , så med hvit kjole , blomster og alt det tradisjonelle med forlovere og brudepiker ?![]()
Da høres dette ut som en fin løsning for dere. Håper samboeren din kommer seg fort daFordi samboer har akkurat vært igjennom en hjerteoperasjon og er ganske syk og han har et veldig ønske om og gifte seg nå og ikke vente sånn som vi hadde planlagt , og jeg er gravid i 7 mnd .. Derfor hadde det vært fint og vite at man kan ta kirkelig seremoni senere .. Tinghuset er ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg , men det vi har vært igjennom nå får en til og tenke at man må gripe hver dag derfor jeg lurte ..
Da forstår jeg.. Uff så trist, men er enig med deg, er viktig og gripe hver dag!!Fordi samboer har akkurat vært igjennom en hjerteoperasjon og er ganske syk og han har et veldig ønske om og gifte seg nå og ikke vente sånn som vi hadde planlagt , og jeg er gravid i 7 mnd .. Derfor hadde det vært fint og vite at man kan ta kirkelig seremoni senere .. Tinghuset er ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg , men det vi har vært igjennom nå får en til og tenke at man må gripe hver dag derfor jeg lurte ..
Vi giftet oss på tinghuset her og hadde en kirkelig vielse i sjømanskirken i syden. To bryllup på ett år. Begge delene er romantisk.Sikkert rart spørsmål , men jeg vet ikke så jeg spørkan man gifte seg f.eks på tinghuset for så senere gifte seg i kirken ?
Men just saying. . Hadde aldri trodd dwt. Men å gifte seg på tinghuset var super romantisk. Var oss og forlovere... stor skreik alle 4... det var et magisk øyeblikk uansett. . Carpe diem.Fordi samboer har akkurat vært igjennom en hjerteoperasjon og er ganske syk og han har et veldig ønske om og gifte seg nå og ikke vente sånn som vi hadde planlagt , og jeg er gravid i 7 mnd .. Derfor hadde det vært fint og vite at man kan ta kirkelig seremoni senere .. Tinghuset er ikke helt sånn jeg hadde sett det for meg , men det vi har vært igjennom nå får en til og tenke at man må gripe hver dag derfor jeg lurte ..