Bryllup

Veron

Glad i forumet
Vi er invitert til bryllup i mitten av mai, noe jeg gleder meg kejempe mye til.
Har selv aldri vert i bryllup utenom mitt eget. Så har alltid sagt jeg gleder meg til og være gjest i andre sitt bryllup, god mat, god drikke til maten osv.

Men med termin bare en mnd etter bryllupet så blir det nok en rolig bryllups dag som gjest for min del :) Men gleder meg veldig til og kunne ha en løst, men fin kjole på meg som jeg kan strutte med baby magen i <3

Det er sååå koselig å være gjest i bryllup :)
Sambo fridde til meg i sommer og planen var å gifte oss i august 2014. Men det blir utsatt til august 2015 :P

vi tenkte også på å gifte oss til sommeren, høsten, men tror vi tar det neste år :P
men kos deg i brylupp å strutt magan du =)

Jeg skal gifte meg om 1 mnd. Har fått høre av alle at det kunne ta så lang tid å bli gravid så vi sluttet med prevansjon i i Juli/August Nå er jeg gravid:) Men har nok ikke stor mage innen den tid uansett:)

Last edited:
Jeg skal gifte meg om 1 mnd. Har fått høre av alle at det kunne ta så lang tid å bli gravid så vi sluttet med prevansjon i i Juli. Nå er jeg gravid:) Men har nok ikke stor mage innen den tid uansett:)

:D Så fantastisk da! Egentlig perfekt timing, for som du sier så har ikke magen blitt så stor. Kommer du til å skjule det i bryllupet? :)

Vi er invitert til bryllup i mitten av mai, noe jeg gleder meg kejempe mye til.
Har selv aldri vert i bryllup utenom mitt eget. Så har alltid sagt jeg gleder meg til og være gjest i andre sitt bryllup, god mat, god drikke til maten osv.

Men med termin bare en mnd etter bryllupet så blir det nok en rolig bryllups dag som gjest for min del :) Men gleder meg veldig til og kunne ha en løst, men fin kjole på meg som jeg kan strutte med baby magen i <3
Så flott du blir. Gravidmager i fine kjoler er nydelig! Vi er invitert i bryllup i juli, da ser jeg nok bare tykk ut :p

:D Så fantastisk da! Egentlig perfekt timing, for som du sier så har ikke magen blitt så stor. Kommer du til å skjule det i bryllupet? :)

Ja, er egentlig perfekt timing:) Kommer nok til å skjule det i bryllupet så langt det lar seg gjøre. Vil vente til jeg iallefall er over 12 uker før alle vet det.
Mye som skjer fremover. Utrolig spennende tid:)

Back
Topp