Bryllup :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Skal i bryllup neste lørdag og tenkte jeg hadde flere kjoler i skapet som sikkert kom til å passe ;) Ehmmmm... Hadde jo ikke det :p Fant heldigvis en da som passet. Problemet er at denne ikke er fotsid, og orker ikke høye heler da bekkenet mitt protesterer. Ballerinasko Evt???? ImageUploadedByBV Forum1370719951.188074.jpg

Kjempefin kjole! Tror ballerinasko blir fint til den der jeg :-)

Kjæmpe fin :) Kem som sei man må ha høye heler? Bare tull.... Ballerinasko blir supert :)

Takker :) Er vel ingen som sier det, er vel heller at det er det jeg er vant med å bruke :p

Hehe ;-) ja blir vell fort sånn ;-)
Eg e og litt der at når man ska i selskap/bryllup så ende eg opp med høye heler og anger etterpå når føttene verker ;-) hehe ;-)

Men om du tar høye heler nå må du sikkert avbryte bryllupet pga smerter å det er lite koselig ;-) bedre å satse på det komfortable ;-)

Kjempefin! Kjør komfort! Jeg skal snart i bryllup også, og jeg skal ha flate sko. Det er i Spania, så jeg forventer at det blir VARMT!
Kos deg i bryllup :-)

Ballerinasko går supert! :) kom akkurat hjem fra bryllup nå, og har gått med ballerinasko :)

Jeg gikk i høye hæler i et 50-årslag for et par uker siden, det gikk helt fint :) Jeg stod og gikk ikke så mye uansett... Men det går nok heeelt fint med lave sko til den kjolen :)

Kjempefin kjole!! Og det går helt fint med ballerinasko :) Så fin mage du har fått!

Jeg skal i bryllup om 3 uker, og har prøvd de kjolene jeg har. Det er kun to som er aktuelle, men den som er finest (sitter finest over magen) er svart og det synes jeg er litt "trist" i bryllup. Kunne tenkt meg en med litt farger, type den du har MIz-m, den var jo bare skjønn. Er det forresten lov med svart kjole i bryllup?

Jeg skal i bryllup om 3 uker, og har prøvd de kjolene jeg har. Det er kun to som er aktuelle, men den som er finest (sitter finest over magen) er svart og det synes jeg er litt "trist" i bryllup. Kunne tenkt meg en med litt farger, type den du har MIz-m, den var jo bare skjønn. Er det forresten lov med svart kjole i bryllup?

Den jeg har er en floyd kjole fra B young kjøpt for 2,5 år siden :p Er selv veldig fornøyd med kjolen :) Svart kjole i sommerbryllup er vel kanskje litt trist, men er jo ikke så enkelt nå når man er gravid med pene kjoler :p

Veldig flott kjole! Ville helt klart gått for ballerinasko, ja. Er nok det jeg ville valgt uansett om jeg var gravid eller ei (trøblete rygg) ;)

Veldig flott kjole! Ville helt klart gått for ballerinasko, ja. Er nok det jeg ville valgt uansett om jeg var gravid eller ei (trøblete rygg) ;)

Takker :) Da bærer det på butikken i morgen for å jakte på sko :)

Back
Topp