Bryllup

Håper<3

Elsker forumet
Selvfølgelig skal begge brødrene mine gifte seg nå! En i mars og andre i mai... Har bare vært i ett bryllup tidligere, og er jo så irriterene å ikke kunne spise all den gode maten! Nå i mars er det tapas... Og å holde det hemmelig blir vanskelig, alle skjønner det jo når jeg ikke skal drikke...

Alle bryllup pleier ha alternativ alkoholfri drikke. Hadde gitt mannen oppgaven med å alltid sørge for at jeg hadde et fancy glass med alkoholfritt i. Da er det ikke så synlig.

Du kan jo si at du går på antibiotika

Jeg smuglet en gang med meg mørkerød juice i et bryllup, og latet som jeg nippet til glasset med "ekte rødvin". Ut på kvelden byttet jeg bare innhold. Få legger merke til hvor mye gjestene drikker rundt bordet.

Hva med at en av dere må kjøre og denne gangen ble det deg.

Jeg ringte selskapslokalet og allierte meg med en av kelneren i bryllupet til min bror så jeg fikk alkoholfritt servet i glasset ved bordet hele kvelden. Ingen som fikk noe mistanke :) . Men ellers så ville jeg gått for en liten hvit løgn om en eller annen legekur hvor man ikke kan drikke. Å være den som skal kjøre hjem etter sin brors bryllup virker lite troverdig. Det tross alt er snakk om nær familie og da forventes det at man slå seg løs og evt. spandere på seg en taxi hjem. Så bruk av den unnskyldningen vil nok skape mistanker hos flere.

Back
Topp