vi giftet oss for 2 mnd siden!:))
vi laget til "alt" selv, bestilte mat gjennom catering, så vi fekk alt ut til stedet vi skulle være, til gjestene kom!:)
Leigde inn toastmaster som jeg kjenner. Hun var VELDIG morsom, og holdt underholdning på kvelden, når folk begynte å komme i god stemning.
( synst fra tidligere bryllup jeg har hvert i, at toastmasteren er tam og kjedelig. sier bare akkurat det som h*n trenger, og ingenting humor

) derfor valgte jeg og betale litt for å få det lille ekstra
underholdning til BARNA!!! det hadde vi:) hadde olebrumm på besøk, som gidde dei godteposer. Den kom, da dei var lei ved middagen, slik at dei hadde noe å styre med....fornøyde barn gir fornøyde foreldre
Vi hadde også band som spilte til langt på natt. Vi var dei siste som drog fra lokalet, og det var halv 5 på natten! så lenge spillte dei, og fekk gode tilbake meldinger på det:)
kjole kjøpte jeg på jk.dress.com.....kunne ikke hver mer fornøyd!

Var mye finere enn jeg hadde forventet, og den satt som eit skudd. mye penger spart!
Hadde også fri bar, leigde inn noen som ellers jobber i bar....og da serverte dei drinker som en får kjøpt på byen! var stor hit blandt unge og gamle

Og siden vi laget til alt selv, så kostet det mye mindre enn om en skulle hatt det på hotell
Dagen var fantastisk, og ville ikkje gjort noen endringer!
vart igrunn bare tips her, men håper det hjalp det også:)