Bryllup

Lilletrille

Gift med forumet
Søstern min skal gifte seg neste sommer, og jeg skal være toastmaster!!
[8D]

Så det er jo en del her inne som nylig, har eller skal ha hatt bryllup. Dere har vel ting ganske friskt i minne.... Hva forventet dere av toastmasterene deres og hva gjorde de?

For meg var det viktig at toastmasterene (hadde to [:)]) hadde oversikt og introduserte de som skulle holde tale. Er jo noen som er veldig morsomme og legger inn vitser og sånn. Det forventet ikke jeg og jeg la meg ikke opp i hvordan de gjorde ting (fikk heller ikke vite noe [8D]), men de var superflinke og morsomme allikvel [:D]

Hadde jo ikke valgt de to hvis jeg ikke trodde de ville gjøre det bra, og det har sikkert søsteren din tenkt også [;)]

Vi var veldig fornøyd med vår, hadde ikke noen særlig forventninger til han. Men det er jo det å lede oss gjennom hele feiringa. Ha oversikt, dele ut informasjon. Han hadde klart å spore opp navnene på de superkjendisene som mannen min og jeg likte så godt som yngre. Så innimellom kom han opp med noen sms som han hadde fått fra de forskjellige kjendisene. Alle venner og de fleste familiemedlemmene visste jo hvem vi likte så godt som ungdom, så det ble veldig morsomt! Det hørtes kanskje litt tørt ut, og rotete forklart. Men det var litt krydder i mange taler osv... [;)]

våres var min fetter...

Han ønsket velkommen, forklartehva som skulle skje, hvordan og sånne ting. Det var han alle andre henvendte seg til. Han som ordna med underholdning, lekerog diverse. Han hentet ting og tang som manglet og sånn. Hadde ikke noen formening om hva han skulle og hva han ikke skulle. Alt skulle jo være så enkelt[8D]

Back
Topp