Bryllup

***Snuppesnella***

Blir kjent med forumet
Dere som har barn fra før, og giftet dere etter at barna ble født, hvor gamle var barna? Vi planlegger bryllup neste august, og da vil lilletuppa være nesten 4 år, mens nynurket vil være 4 måneder.... Tror dere det bare blir stress? Har mange villige barnevakter!
Blir jo deilig å gifte seg i permisjonstiden, fri på dagene til å gjøre ærend og planlegge mens nybabyen sover! Satser på sovebaby!
Også kan vi reise på bryllupsreise når nynurket er stor nok til å ha barnevakt, det haster jo ikke. Ellers blir det familie-bryllupsreise![:D]

Vi giftet oss nå i Mai, så datteren vår var godt over 2 år :) perfekt liten brudepike :)
Jeg tror alt som man er innstilt på går fint jeg :) Man kan jo legge det opp til å passe inn med amming evt. en litt ukomplisert snørng på kjolen slik at puppen er lett tilgjengelig :) Jeg tror du får gjort mye planlegging før baby kommer og siste finjusteringen i permisjonen må jo være perfekt :) alt som man vil går jo :) tenker det er mange som er villig til å hjelpe deg også som nybakt mor når du planlegger bryllup! :)

Lykke til! Å gifte seg er helt fantastisk!

Gratulerer med bryllup på vei! [:)]
Jeg gifta meg nå den 17 Juli 2010 Det var helt fantastisk! (dere ser oss på tv til våren) [;)]
Det var helt sinnsykt mye å gjøre de 2 siste ukene, selv om vi hadde planlagt i 1 1/2 år!!
Så jeg har nok ville ventet til jeg ikke amma kanskje... litt tungvindt! men ALT GÅR!! Er jo den herligste dagen, så om dere ikke synes amming setter noen stopper så go for it!!! Er så en fantastisk og minnerik dag! Jeg ønsker dere masse lykke til!! men begynn å planlegge nå! [:)]

Back
Topp