Bryllup

x1xSupersmurf

Betatt av forumet
Jeg skal i bryllup til søstra mi på lørdag, og er veldig redd for å røpe at jeg er gravid siden det er så tidlig. Har fortalt søstra mi at jeg har fått positiv test, slik at hun har kjøpt inn alkoholfri vin o.l. Jeg har ikke bestemt om jeg skal fortelle noe til foreldrene mine enda, da jeg ikke syns det er noen vits før om noen uker... Noen som har flere tips til å greie å holde graviditeten skjult?

nja går ann å ha det gøyt uten alkoholen og...
si at du er sjåføren for deg og gubben??(funker om du har lappen)

Jeg skal bruke at jeg har på antibiotika kur.. og den funker best uten alkohol..

Ellers kan du jo late som du drikker av vinglasset.. ingen som merker det etterhvert. Sette det fra eg, eller ta en tur på do og helle det det. Funket veldig bra for kollega når hun var i bryllup.

Tusen takk for svar [:)] Er uansett ikke jeg som er midtpunktet den kvelden, så det går nok bra... Håper bare ikke noen tanter eller onkler spør om ikke vi skal ha barn snart da[8|] Jeg har ikke pokerfjes i det hele tatt.....

Heheh , det klarer du [:)] Er jo litt gøy å holde det hemmelig for noen og synes jeg [8D] mohhahahah[:D]

Har det problemet jeg også..

Har tenkt å holde det skjult en periode men det er ikke så lett når svigermor er Helga alkoliker!! Hun byr meg som regel på et glass vin i helgene å jeg skal ditt i helga[&:][&:]

jeg giftet meg for to uker siden og det var LETT. Jeg gikk rundt med et vinglass/shampagneglass flere ganger. Tok det til munnen men drakk ingenting. Jeg tok med meg forloveren på et bakrom hvor vi puttet munkholm på ølflaska og så gikk jeg og drakk av den[8D][;)] Små trix[;)]
Og jeg var midtpunktet den dagen, og vi hadde 70 gjester

Hmmmm, jeg har vært i 2 bryllup, og ble avslørt i begge [8D] Selv om bruda visste det og servitørene hadde fått beskjed om alkoholfri vin, så er det ikke alle som er like diskre... desssuten var det forskjellig farge på alkoholfri og med alkohol på  velkomstdrikken og det fikk jeg jo ikke vite før jeg stod der.. busted. så de som virkelig kjenner meg, de skjønte det, men de andre kom jeg meg unna...

Så kommer jo litt an på hvordan du bruker å være da, på fest å sånn...

og en annen ting; vi tror ofte vi har kommet oss unna, men det viser seg at folk ofte har skjønt det likevel [;)][;)]
Uansett ; lykke til[:D][:D] Det løser seg nok selv tenker jeg [:D][:D]

Tusen takk for gode forslag og morsomme erfaringer Er vel en hvis fare for at noen oppdager d... Jeg bør jo ikke drikke kaffe heller [8|]

ORIGINAL: Supersmurf

Tusen takk for gode forslag og morsomme erfaringer Er vel en hvis fare for at noen oppdager d... Jeg bør jo ikke drikke kaffe heller [8|]

kaffe kan du jo drikke, bare ikke en hel kanne[;)] 

Søstera mi var gravid i mitt bryllup, og hun klarte å holde det skjult. Var faktisk 11 uker på vei, men hun holdt det skjult for å ikke ta oppmerksomheten fra oss Hun sa det til 2 andre gjester, som de satt ved siden av, slik at de kunne "hjelpe" underveis. Vi hadde for eksempel spekeskinke til forrett og det kan ikke gravide spise. Og samboeren hennes drakk for 2 [:D] Ingen som la merke til at hun oppførte seg anderledes. [;)]

Back
Topp