bryllup...

1rosa+1til?

Elsker forumet
vi skal jo gifte oss 7 mai 2011. da er jo lille babyn ca 3 mnd. og vi diskuterer om vi skal høre med presten m han vil holde dåpen samma dagen...

hva syntes dere om det?

Og så lurer jeg på en ting til... vi vurderer oxo å ha med lille på bryllups reisa... men da tar vi ikke den føre lille er minst 6 mnd...

hva syntes dere om den saken... ha med baby til syden?

ingen som har noe å si???

Syns det hørtes kjempekos ut å gifte seg og ha dåpen samtidig jeg!![:)][:)][:)]

Skal til syden neste høst selv vi, så da må babyliten være med![;)] mamma vil feire 60-årsdagen sin v å ha med hele familien til tyrkia - men blir på høsten da[:)]

Syns det hørtes fint ut, jeg[:)]

Hvertfall hvis dere synes selv det er greit å "dele" bryllupsdagen og oppmerksomheten[;)]

Hørtes helt genialt ut!!![:D][:D]
Skal høre med gubben om vi skal gifte oss samtidig som vi skal ha dåp[;)][;)][;)]

Da kusina mi giftet seg så døpte de datteren samtidig. Gikk kjempefint! Å ha med unger til syden, vet jeg ingenting om. Men skal nok gå bra det også=). Og hvis du ikke ammer lenger da så har de jo faktisk nestle overalt[:D]

ORIGINAL: maltesers

Hørtes helt genialt ut!!![:D][:D]
Skal høre med gubben om vi skal gifte oss samtidig som vi skal ha dåp[;)][;)][;)]

Babyer i syden er ikke noe problem. Dåp og bryllup sammen synes jeg hørtes koselig ut[:)]

Vi satser på Thailandtur vi neste sommer eller høst[:)]

Venninna mi gifta sg og døpte samtidig. Presten likte d ikke og prøvde å overtale di til å la være.. Huske ikke helt grunnen, men teit var det iallefall[8|] Men eg syns d va veldig koselig bryllup og dåp[:D]

Ang baby i syden så e ikke d noe problem[:D] Veldig lett å ta di m rundt når di e så små. Bare å passe på for varme og sol (les solbrent) selfølgelig[8D]

Så koselig m bryllup da!!!! Bare sørg for å planlegg mest mulig nå før ammetåka inntrer hehe.. Da e d søren ikke alltid lett å "befinne seg" på samme planeten som vanlig[8D]

syns det høres veldig koselig ut jeg!!
Hadde absolutt spurt om det[:D]

Vi hadde med småen når hun var 12 mnd, det gikk iallefall veldig fint[:)]

ja vi trur vi kommer til å ta det opp med presten. om hva han vil... men vis ikke blir det en liten sermoni for ungen noen uker etter bryllupet hehe...

Back
Topp