Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De hadde kjøpt sånne små telysholder fra ikea, helt blanke. Og svamp malt de. Så hadde de tredd små perler på ståltråd og surret rundt, og formet ståltråden som et hjerte over telysholderen. og inni der var navnet!
Så tente de et telys oppi!
Uttrolig fin!
Kanskje litt klumsete forklart, håper du forsto hva jeg mente!
Som bordkort kjøpte vi shampis glass på ikea (billige) og skrev forbokstavene våre på stetten samt datoen og på selve glasset navnet til de forskjellige....disse fikk de ta med hjem. Som blomster hadde vi roser også ny plukket liljekonvall.
tusen takk for alle tips!
vi skal gifte oss i juni så det nærmer seg med stormskritt.
Må prøve å gjør en del nå så lenge gullet mitt fremdeles er på en plass [:D]
Bruk lave vaser eller telys-kopper, klipp av roser langt oppe mot blomsten og legg i vasen/koppen (en i hver) - kjempelekkert. Hvis blomsten klippes sent kvelden før, så er den nesten helt utsprunget på dagen din. Så det i et bryllup jeg var i, og det var helt nydelig. Rent og enkelt. De hadde brukt hvite roser.
Og så hadde de strødd små hjerteformede blader (lignet på eføy blader) midt på bordet.