Bryllup utenom det "vanlige"?

Trekløveret <3

Forumet er livet
Noen her som har giftet seg i utlandet eller hatt venner/familie som har giftet seg i utlandet??

Hadde dere/de bryllupsfest? Før/etter? Hvordan var festen? 

ORIGINAL: LilleFørste

Dei gifta seg på maldivene, dei 2 og jentungen også hadde dei fst med familie og venner når dei kom heim!

Vet du hvordan denne festen var? Formell/uformell? Middag? Eller bare "fest fest"?
Takker for svar forresten[:)]

Var på bryllup i helga jeg.
De giftet seg i paris 25.sept. og hadde fest her i norge 3.okt.
De hadde med seg den nærmeste familien og venner og hadde egen privat fest der nede.
Festen her i norge var formell (?). Bruden hadde brudekjole, det var taler, deilig mat, gjestene
var stivpyntet, fancy kaker osv.

ORIGINAL: LilleFørste

uformell middag(tapas) med en heisa fest etterpå[:D] dei hadde det heime i stua[:)]

Enkel og grei måte å gjøre det på[;)][:D] 
Takk[;)]

ORIGINAL: ~StRaToS~

De hadde med seg den nærmeste familien og venner og hadde egen privat fest der nede.
Festen her i norge var formell (?). Bruden hadde brudekjole, det var taler, deilig mat, gjestene

Hørtes veldig dyrt ut, eller?[&:]
Hvis alle de nærmeste var med nedover og de hadde et bryllup der, også ta så og si det samme her i norge, bare uten selve vielsen?[8|]

Vi giftet oss i Las Vegas den 23 sept og hadde bryllupsfest hjemme den 21 okt. Vi leide ett klubbhus. Jeg fikk låne en brudekjole av en venninne,fikk stelt håret av en venninne som er frisør.
Min far er kokk så han hadde laget en forett og middag. Vi hadde røykt fisk til forett også hadde vi elg/hjort gryte til hovedrett.(Min mor som er jeger hadde skyte det selv[:D] ) Vi hadde ikke dessert for vi skulle jo ha kake...
Svigermor hadde pynta loka veldig fint, men høstens blomster og blader... [:)]

Men alle gjestene hadde fått beskjed at de skulle ta med det de ville drikke selv.( Vi spanderte til maten og til kaffe)

Så vi hadde en heidundranes fest og vi kom hjem kl 6 om morran!!! [:)]

Flere som har sagt at det har vært den beste bryllupsfesten ever! [:)]
Selv om jeg hadde bryllupskjole,så var det ikke veldig stivt... :)

ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: ~StRaToS~

Hørtes veldig dyrt ut, eller?[&:]
Hvis alle de nærmeste var med nedover og de hadde et bryllup der, også ta så og si det samme her i norge, bare uten selve vielsen?[8|]

Bryllupet her i norge spanderte foreldrene på....
Men tror ikke det ble sååå dyrt egentlig. Det som kostet var jo oppholdet i paris. Det er jo ikke megadyrt å fly der nede på denne tiden. Lokalet her i norge var ikke av det fineste laget heller.
Men det var helt ok

Back
Topp