Bryllup, trenger råd..

RaMona78

Forelsket i forumet
Kjæresten min fridde til meg i nov. i Roma[:)] me har sagt at me vil gifte oss innen 3 år ca..ikkje noke hast liksom..men så har me siste tida snakket om neste sommer, og no prater me litt om i år..

Sida me mistet spiren for snart 3 uker sida, og fått info om at det kan ta tid å bli gravid igjen osv..så tenker eg at det vil ta mykje energi framover..og viss eg er heldig så er eg gravid neste sommer, då me tenkte å gifte oss..derfor tenker eg meir og meir på at me kunne giftet oss no i sommer...i august..viss eg skulle vere gravid då, at me er så heldige, så er eg uansett ikkje langt på vei, og vil kunne sjå fin ut i kjolen osv[:)]

Så litt råd takk... kva ville dere gjordt, men tanke på at me kan bli utsatt for ein runde med utfordringer / prøverør evt osv..som vil ta fokus bort fra eit bryllup neste sommer...ville dere giftet dere no i sommer, før evt. utfordringer kjem..eller utsatt alt på ubestemt tid ?

dytt tilbake på side 1...

ingen gode råd..for og i mot...?

Syns det er VELDIG vanskelig å råde noen til å bli gravid eller ikke, da det ene og alene er dere to som vet hva som er best for dere. Så det eneste jeg har å si ihvertfall, er å følge magefølelsen. Hvis dere ønsker å gifte dere nå, så hopp i det. Men ikke forhast dere "bare" pga tanker om graviditet.

Ønsker dere lykke til! Og håper spiren fester seg fort igjen [:)]

ordla meg kanskje klønete, ang å bli gravid så håper me så fort som mulig..det er om det hadde vert lurt å gifte seg no i sommer istaden for å vente til neste sommer når me kanskje har andre ting å tenke på, viss me ikkje har klart å bli gravid på egen hand, og må ty til prøverør...[:)]

Back
Topp