Bryllup - servitør - pris

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Hei jenter!!
Har fått spørsmål om å være servitør i et bryllup + muligens stå i baren utpå kvelden. Og de vil at jeg finner ut ca hva jeg vil ha betalt...hva er vanlig liksom? Hva ville dere betalt/ tatt betalt? Hva er fair? Er stebroren min som skal gifte seg så vi er jo inngift familie [emoji39]
 
Åååå - eg e jo så teit att eg hadde gjort det på dugnad [emoji56] så eg skal ikkje tipse om nåke [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Post inne på skjult heller, tror ikke så mange leser her. [emoji85]
Jeg vil vel være så teit å si at det kommer litt an på hvor nære dere er. Er vel ikke altfor nære siden du ikke er invitert i bryllupet? Vet ikke hva som er vanlig, men ville nok fort tatt 1000-2000 eller noe. Kommer litt an på om jeg skulle stått i baren eller ei. Er jo mye jobb og slitsomt og. Innleide tar nok mye mer vil jeg tro.
 
Hei jenter!!
Har fått spørsmål om å være servitør i et bryllup + muligens stå i baren utpå kvelden. Og de vil at jeg finner ut ca hva jeg vil ha betalt...hva er vanlig liksom? Hva ville dere betalt/ tatt betalt? Hva er fair? Er stebroren min som skal gifte seg så vi er jo inngift familie [emoji39]

Post på skjult i stedet ;)
 
Back
Topp