Bryllup og penger

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Jeg og sambo er nå forlovet, vi vil gifte oss innen 2 år, men har jo ikke satt noen dato ennå... Vi må begynne og spare penger først og slikt.. Men sitter bare og leker med tanken på gjester og hvor mye penger som en kommer til å bruke...
Så:
- Hvor mange gjester hadde dere?
-Hvor mye ble brukt på bryllupet?
-Dere som sparte, hvor mye sparte dere i måneden?

Vi tenker og spare litt hver måned, så håper jeg vi kommer i mål en gang[:D][:D][:D]

Mellom 50 og 60 gjester tror jeg det vil komme på[:)]

Takk for svar.. Tips og råd taes mot med takk[:D]

opp

opp

litt over 60 gjester
ble brukt ca 110 tusen
satt av 1750 i mnd i en lang periode, også var foreldra våre med og betalte [:D]

Ba ca 70 stykker.
Brukte rundt 60.000, enda vi hadde middag til bare 5 (siden vi ikke hadde noen langveisfarende)
Sparte ikke, men hadde litt penger oppspart fra før.

Ville spart minimum 2500 kr i mnd.

60 gjesten til middag, og 11 ekstra til kaffen...
Vi brukte i overkant av 100.000... (115.000 tror jeg..har ikke helt oversikten)

Vi sparte ikke noe i mnd... fikk dekket en bit av foreldrene vår, og så tok vi resten av utgiftene over tiden vi var forlovet (11 mnd)

Vi var 56 til middag på en herregård hvor vi hadde 4 retters middag med drikke det kom på 50000 (som pappa og mamma betalte)
Så var vi 95 til festen tilsammen som blei holdt på samfunnshuset rett bortenfor (leide buss til gjestene)
Alt kom seg vel på rundt 140 000 ca... men pappa og mamma betalte jo som sagt en stor del da [:)]

Sparte ikke noe fast i mnd, men litt nå og da. ingen problem for oss å gjøre det sånn ihvertfall [:)]

vi var 50 stk, vet faktisk ikke hva det kom på jeg...mamma og pappa betalte mat og drikke. og det er jo det som koster mest. jeg satt av 1000 pr mnd i nesten 2 år som gikk til kjole, leie av lokalet, kirken og litt til bryllupsreisen (fikk resten av summen til den i gave)

Back
Topp