Håperinderlig..
Glad i forumet
Ofte når det er snakk om bryllup og planlegging, og brudeparet lurer på det en og det andre, så blir det sagt "gjør hva dere vil, det er deres dag!". Ja, det er helt greit at det er brudeparets dag, men jeg tror mange bør stikke fingeren i jorda og tenke på at for de aller fleste er det en familiens dag. Det er en stor og viktig dag når et barn/barnebarn/oldebarn osv gifter seg, og en dag hvor hele familien ønsker å være med å feire kjærligheten. Både jeg og mannen vurderte å gifte oss i Skotland, siden det var der han fridde til meg. Men siden vi begge da hadde både besteforeldre og oldeforeldre som var gamle og skrøpelige, og i tillegg ikke hadde alt for mange penger å rutte med, hadde vi det i norge.
Så noen ganger er det lurt å kikke litt ned i fra "bryllupsskyen", og prøve å tenke litt på andre enn seg selv. Jeg vet at min oldemor ville blitt så utrolig skuffet om hun ikke fikk se meg gifte seg, og det ansiktet hun hadde da jeg kom inn i kirken betyr hundre ganger mer enn hva et bryllup i Skotland kunne gitt meg.
Vi har flere vennepar som har giftet seg i utlandet der til og med foreldrene deres måtte melde pass, da pga økonomi, og ikke fikk se barna deres gifte seg. I tillegg blir de irriterte når så få har muligheten til å reise i bryllupet deres.
Hva tenker dere ? [:)]
--------
Med forbehold om familieforhold o.l. Og dette handler ikke om gifte seg i kirken vs gifte seg i tinghuset.
Så noen ganger er det lurt å kikke litt ned i fra "bryllupsskyen", og prøve å tenke litt på andre enn seg selv. Jeg vet at min oldemor ville blitt så utrolig skuffet om hun ikke fikk se meg gifte seg, og det ansiktet hun hadde da jeg kom inn i kirken betyr hundre ganger mer enn hva et bryllup i Skotland kunne gitt meg.
Vi har flere vennepar som har giftet seg i utlandet der til og med foreldrene deres måtte melde pass, da pga økonomi, og ikke fikk se barna deres gifte seg. I tillegg blir de irriterte når så få har muligheten til å reise i bryllupet deres.
Hva tenker dere ? [:)]
--------
Med forbehold om familieforhold o.l. Og dette handler ikke om gifte seg i kirken vs gifte seg i tinghuset.