Bryllup og 25uker på vei!

Desember2016

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Om 15dager skal bryllupet stå,og da er jeg 25uker på vei. Og så klart er jo ønsket å stå hvit brud,for hvem ønsker ikke det? ;) Men nå har det seg jo sånn at man har kjøpt kjolen for lenge siden,la på noen cm her og her i håp om at den skulle passe. Men i dag,15dager før har jeg max 3cm å gå på! Det er snøring bak men hvor stramt kan/burde den sitte for at babyen og jeg skal klare å puste litt?
Eller burde jeg kanskje begynne å lete gal etter en annen kjole?
Håper jeg ikke er alene med et slikt problem,men her inne er det jo mange gode råd så da må man jo spørre. :)

Gratulerer, så herlig med bryllup! Om du er redd d blir trangt og ubehagelig kan du ha en ekstrakjole du kan bytte til i løpet av kvelden, eventuelt! Den kan være litt enklere og ha litt bedre plass til pust og mage! :) jeg skal i bryllup i morgen, og bestilte kjole på ASOS. Kjempefin, og masse plass til magen! :)

Jeg tror jeg ville sett meg om etter en reservekjole. Det er en stor dag , og det er veldig dumt hvis dagen ikke blir sånn du så for deg pga kjolen. Magen vokser litt i rykk og napp, så det er umulig å forutsi om den vil passe om to uker!
Sjekk Finn, eller gå innom en brudesalong og spør om de har noe på lager som kan passe?

Gift deg i kjolen du har og bytt etterpå til en løs kjole som mange bruker på strandbryllup :) lykke til med bryllupet :)

Giftet meg under dette svangerskapet i uke 18, kjøpte meg ny kjole når jeg var 6uker på vei for å unngå at det skulle stresse meg.. Så jeg hadde desverre ikke lignende problem..

Er litt gambling, men jeg hadde nok satsa på at kjolen du har passer, MEN ville hatt en back up kjole.. Kanskje du kan kjøpe en fin kjole med empire snitt i en brudekjole butikk og høre om du kan returnere den dersom du ikke bruker den eller er nødt for å gjøre endringer? Kanskje litt håpefullt, men er jo en mulighet..

Har heldigvis en hvit/krem kjole som jeg kjøpte tidliger,da 3størrelser større enn det jeg vanligvis bruker for å være sikker på at den skulle passe. ;)
Så har heldigvis en i reserve og kan bruke den etter kirka og bilder. :)

Ja har sjekket litt,eller svigermor har sjekket det opp for å få den sydd litt annerledes i ryggen,siden det er knyting så trodde sydama at det skulle går bra sånn st vi får puste mens den er på. :D Men man vet jo aldri om det går før man er der med den. Men heldigvis ikke lenge igjen,og tror ikke babyblå vokser sååååå mye på 1,5uke. Men vet jo aldri. :)

Takk for råd jenter. :D

Back
Topp