Bryllup med liten baby

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Nå har vi endelig forlova oss og skal ha bryllup i september :) Da er jenta vår 3 mnd gammel. Andre som har erfaring med dette? Bør jeg legge ekstra god tid mellom kjerka, fotograf, middag osv...? Fins det brudekjole som er lettere å amme med?

Gratulerer med forlovelse og bryllupsplaner [:)]

Først må jeg si at jeg syns du er veldig tøff som har bryllupet så tett etter du har fått en liten en, skulle ønske jeg klarte det [:)]

Også over til spm:

Jeg ville nok lagt litt ekstra tid imellom ja, også ville jeg spurt noen jeg kjenner og stoler på om de ville tatt seg av den lille under kirken og festen etterpå. Og som eventuelt kunne vært med og lagt den lille og vært der natten igjenom. Også over til kjolen.. Jeg tror nok heller jeg ville pumpa meg, men finnes nok helt sikkert kjoler som er tilpasset amming. Det kan du spørre om i nærmeste brudesalong [:)]

Masse lykke til med resten av svangerskapet og planleggingen.

Gratulerer med forlovelsen[;)] Når du skal prøve kjoler,så kan du jo si at du ammer så hjelper de deg nok[;)]

ORIGINAL: Bdancer

oi..tror ikke jeg hadde orket bryllupsplanlegging med et spedbarn i hus...

vil vel tro sånn stroppeløs kjole med glidelås bak er greit. få noen til å glide opp helt overst og vipp puppen over kanten?[8|]

det tenkte jeg også. Ikke noe med stropper eller halterneck, for det blir jo bare styr. (kan jeg se for meg....)

Lykke til med bryllup

Back
Topp