Bryllup... kort eller lang kjole?

Charl0tte

Gift med forumet
Bryllupet er i sommer, og jeg er ikke forlover, toastmaster osv.
Svigerinna mi som gifter seg. Ikke noe fargekode eller noe sånt.

Hjeeelp? [;)]

Jeg syns begge deler er fint, men i sommerbryllup kan man godt ha knelang kjole [:)]

Jeg syns lang kjole er finest i bryllup.

Begge deler er fint! Kommer jo helt ann på kjolen![:)]

Under kneet i hvert fall.

men ikke kjøp en 249,- på vero moda da.. det hadde kusina til veninna mi på seg i hennes bryllup - og det så litt sånn "det er jo ikke så veldig spesielt med bryllup så jeg tar bare noe jeg har i skapet..."

ORIGINAL: Dollface

men ikke kjøp en 249,- på vero moda da.. det hadde kusina til veninna mi på seg i hennes bryllup - og det så litt sånn "det er jo ikke så veldig spesielt med bryllup så jeg tar bare noe jeg har i skapet..."

De kjolene kan vel være like fint som noe annet?

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: Dollface

De kjolene kan vel være like fint som noe annet?

Jada.. men man tar ikke sommerkjolen som man fint hadde gått i på shopping dagen før liksom..

Siden det er sommerbryllupp ville jeg godt for knelang!!

Men lang er like fint[:D]

Jeg syntes det skal være lang kjole i bryllup. Var i bryllup i fjor hvor mange av de yngre kvinnene kom i kjoler som såvidt rakk under rompa, og det syntes jeg bare så utrolig kjipt ut for bryllup.

Men hver sin smak da :) Men jeg bruker bestandig lange kjoler.

ORIGINAL: Carla82

Det spiller jo ingen rolle om kjolen er kort eller lang...? Skjønte ikke helt sp?

Eeehm... Hva som er vanlig.. kort eller lang kjole!? [8|]

ORIGINAL: BenteP

Jeg syntes det skal være lang kjole i bryllup. Var i bryllup i fjor hvor mange av de yngre kvinnene kom i kjoler som såvidt rakk under rompa, og det syntes jeg bare så utrolig kjipt ut for bryllup.

Men hver sin smak da :) Men jeg bruker bestandig lange kjoler.

Ja, det er jo en av noen få ganger man bruker lang kjole kanskje.. Jeg har kun vært i et bryllup, men det er så lenge siden i tillegg til at jeg egentlig ikke skulle dit, så ble veldig bestemt i siste liten.

Jeg skal ha lang i sommer når jeg skal i bryllup til mannen min sin søster[:)] Syns det er fint med kort også, men det har jeg hatt i alle bryllup før[:D] Ikke FOR kort da naturligvis[:)]

Vet ikke om du så på tre bryllup denne uka??
Forloveren til hun ene som giftet seg hadde kort,svart tubekjole, det var ulekkert!![X(][&o][8|]
Men knelang eller helst lang er mest stiling syntes jeg personlig[:)]

Tross alt forskjell på knelang og de som såvidt dekker rompa[;)]

Syns lang er finest[:)]

ORIGINAL: maltesers

Tross alt forskjell på knelang og de som såvidt dekker rompa[;)]

HAHA.. Virkelig [;)]

Back
Topp