Bryllup ja. :)

JPSK

Elsker forumet
I dag skal vi i bryllup igjen og i den anledning så sydde jeg meg en kjole i går. Alle kjolene jeg har er for trang, bortsett fra noen få som jeg bare følte meg shitty i.

Kam egentlig ikke sy, klarte ikke spole over undertråden engang så mamma måtte hjelpe med det. Ikke hadde jeg oppskrift heller så ble en egendesignet sak, og er meget nøgd om jeg får si det selv. Meldt strålende sol, så nå må jeg bare bli ferdig med oppkastprosessen så jeg kan få begynt å fungere. :)

Hva skal dere i helgen jenter?

• Liker
Reactions: BMC
Ååh, så flink du er da, kan være trygg på at ingen har lik din kjole i hvertfall ;) Kos dere i bryllup i dag!

I helga skal vi legge nytt gulv på rommet til guttene og male litt vinduskarmer.
Men på søndag er turistforeningens turdag og da har di et opplegg ute i naturen/parken så da skal vi der.. Masse ute aktiviteter for store og små :D

Åh, så flink du er :)

I dag er det kjærringtorget her jeg bor :) Det er kort fortalt masse damer som setter opp boder, og selger mat, klær, smykker, tepper, alt mulig rart, som de har laget selv :) Kjempe koselig å gå rundt og kikke. Mannen er på fjellet og rydder hyttetomta for ved, så blir bare meg og barna i dag ;)

I morgen skal eldstemann på sin første fotballcup :) Jeg er en av trenerene, så hele morgendagen går nok bort der i morgen :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Så flink du er som syr din egen kjole!!:) håper du legger ut bilde av resultatet??:) kos deg masse i bryllup!

Termin 09.februar med første frøet:)

Høres ut som kjekke helger jenter. Kjærringtorget hørtes helt fantastisk ut!! :D

Kan legge ut bilde på skjult seinere el i morgen. :)

Høres ut som kjekke helger jenter. Kjærringtorget hørtes helt fantastisk ut!! :D

Kan legge ut bilde på skjult seinere el i morgen. :)
Kjærringtorget er helt supert :D Kjempe flott tiltak for å blåse litt liv i ei lita bygd! Kommer jo "kjærringer" fra hele landet for å stille ut/selge tingene sine i boder. kjempe flinke er de også :) Hvordan kan jeg forresten finne ut om jeg har nok innlegg til å søke den skjulte gruppa? Har ingen anelse om hvor mange innlegg jeg har :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Så flink du har vært :) Skulle ønske jeg kunne sy i det heletatt :p

I dag har jeg puslet inne med støvtørking og omdekorering av pynt ;) Ute har svigermor malt terrasse, mens mannen og svigerfar har lagt stein i hagen :)

Jeg kan jo egentlig ikke sy. Hehehe. Er derfor det er litt morsomt. Gikk greit da, litt som å kjøre bil og clutche! Haha. :D

Når det kommer til det med skjult så ville jeg sendt Mail til hun Moderator Stine. :)

Nå ligger bildet på skjult. :)

Back
Topp